Saturday, March 9, 2013

TIPS UNTUK MENDAPATKAN CEK DARI NUFFNANG


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
 
Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani. Selawat dan Salam buat nabi junjungan Nabi Muhammad S.A.W.
 
Sebenarnya tiada apa tips pun untuk mendapatkan cek dari Nuffnang, asalkan jumlah tabungan di akaun Nuffnang sudah melebih RM 50.00, jadi sudah bolehlah ia minta dihantar kepada kita untuk ditunaikan.
 
Apa yang hendak diwar-warkan di dalam entri ini sebenarnya perihal cek kedua dari Nuffnang yang aku baru terima. :)
 
 
Bukan mahu berlagak pun pasal terima cek dari Nuffnang ni. Berkurun jugalah mengumpul untuk mendapatkan jumlah sebegini. Apa yang dapat dirumuskan ialah, bukan boleh kaya pun. Lainlah kalau bloggers yang benar-benar pro.
 
Namun, apa yang aku nak kongsikan juga ialah pasal tips untuk mendapatkan iklan Buffering Earning (BE). Hanya satu saja tips yang aku nak kongsikan dan sememangnya sudah ramai yang sudah tahu iaitu dengan MENGEMASKINI TINJAUAN KITA DALAM PAGE NUFFNANG DAN SELALULAH BERTANYA KEPADA NUFFNANG DALAM BORANG PERTANYAAN.
 
Rasanya, ia memang tidak dapat dinafikan. Biasanya kalau sudah lama sangat iklan BE tidak hadir dalam blog aku, mulalah aku mengemaskini tinjauan dan balas membalas surat dalam borang pertanyaan Nuffnang. Lepas itu, selang beberapa hari hadirlah iklan BE dalam blog aku. Apa yang bestnya, dah tamat satu BE, bersambung pula satu BE lagi. Pergghhh... Memang sukalah.

6 comments:

  1. nak sikit buat belanja air tebu :)

    ReplyDelete
  2. wah tahniah, ala asyik kamurang ja dapat , apa cara nak dapat income kat nuffnang tu bro! heheh sory jika tak sopan bertanya..kita santai2 ja kat blog..

    ReplyDelete
    Replies
    1. NI PUN BERZAMAN KUMPUL BANG.. SAYA PUN BACA TIPS-TIPS DARI ORANG LAIN..

      Delete
  3. AJ tak penah dapat pun...
    Hehehheheh......

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...