Monday, November 21, 2011

GURAU SENDA SUAMI ISTERI (PART 4)





Alkisahnya di awal pagi yang dingin saya dan isteri sedang nyenyak tidur. Waktu itu pukul berapa tidak dapat dipastikan, tetapi kemungkinan besar di awal pagi.

Nak dijadikan cerita, saya kesejukan dan mencari bantal untuk dipeluk. Bantal sedang dipeluk oleh isteri saya lalu saya antara sedar dan tidak terus menarik bantal tersebut, lalu terjadi dialog ini :

Saya : Kenapa? (Sambil memandang muka isteri saya)

Isteri : Sarung bantal tercabut abang tarik. (isteri saya terus ketawa)

Rupa-rupanya saya tertarik bantal tersebut dan sarungnya tertanggal bersama isteri saya. Namun tanpa memikirkan apa-apa saya terus saja peluk bantal dan tidur semula. Apabila sudah masuk ke pejabat pada hari ini baru baru saya terkenang semula peristiwa itu dan tergelak seorang diri. Hahaha...

Lihat juga ---> Gurau Senda Suami Isteri

Lihat juga ---> Gurau Senda Suami Isteri (Part 2)

Lihat juga ---> Gurau Senda Suami Isteri (Part 3)

12 comments:

  1. Hiks~

    Dlm kehidupan seharian kita, kdg2 benda mcm nie klu diingat blk...mmg jdk bhan lawak sekaligus mengeratkan lagi hubungan kita...

    Kan?

    ReplyDelete
  2. LYA : KAWEN LE CEPAT.. BEST APE..

    ReplyDelete
  3. gurau senda yg penuh dengan nilai kekeluargaan kan, bro..

    ReplyDelete
  4. amboi, ganas tul tarik bantal tu samapi tinggal sarung!

    hahahaha

    ReplyDelete
  5. okla tu si isteri boleh ketawa, kalau aku dah terangkat kening dah. kacau jer orang tido....hehehehehehe

    ReplyDelete
  6. MAMANORIZ : GANAS ANTARA SEDAR TAK SEDAR JE TU..

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...