Saturday, July 13, 2013

MENCARI RAMLI 2 : ANAK BUAHKU, NIZARRUDDIN KE MANCHESTER UNITED


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani. Selawat dan Salam buat nabi junjungan Nabi Muhammad S.A.W.

Tahniah! Tahniah! Tahniah diucapkan kepada anak buahku, Muhammad Nizarruddin bin Jazi kerana telah terpilih sebagai 'RAMLI' pilihan juri dan akan ke Manchester United sebagai ganjarannya.

Kesungguhannya kini agak berbaloi setelah bekerja keras dalam bidang sukan yang sangat diminatinya. Dapat berkunjung ke Manchester United merupakan satu ganjaran yang agak hebat. Aku pun teringin sama nak pergi...



Dikhabarkan dia akan berhari raya di Manchester dengan pelbagai program yang telah diaturkan oleh pihak penaja seperti berlatih di Manchester United, menonton perlawanan bola sepak aksi Manchester United dan sebagainya. Bertuah sungguhlah!

Lagi cerita mengenai dia >> :: KLIK :: :: KLIK :: :: KLIK :: :: KLIK ::

Nak juga bergambar dengan 'RAMLI'

Frame ni kalau dapat kat aku, memang gantung kat rumah le... 

Latihan di Manchester United, menonton perlawanan Man. Utd., biasiswa Frenz United.., perghh...

14 comments:

  1. Alhamdulillah....
    tahniah "RAMLI".....
    Tercapai impian dia...... =D

    ReplyDelete
  2. tahniah. alhamdulillah rezeki dia. harap2 dia akan dapat membawa kebangkitan pada bola sepak negeri melaka yang dah lama suram. tahniah dik !

    ReplyDelete
  3. tahniah, tahniah. aku sempat tengok hujung2 je. harap bakat dia tu dapat diteruskan sampai betul2 jadi macam ramli. pemain bertaraf international.

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah... tahniah buat anak buah fairus! pergi manchaster tuuuuu.....

    ReplyDelete
  5. Tahniah , pcl turut bangga dgn pencapaiannya ...bangga sangat. sampaikan salam pcl pd 'Ramli'.

    ReplyDelete
  6. fuyyoohh!! cayalah..! congrats!

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...