Thursday, January 17, 2013

MILO : SETELAH LAMA MENYEPI


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
 
Hai.. Rasanya sudah agak lama tidak membeli-belah barangan Milo. Hari terakhir saya siarkan entri berkaitan barangan Milo adalah pada 15 Disember 2012 yang lalu iaitu tentang entri INI.
 
Melihatkan rakan-rakan seperjuangan Milo berdesap-desup mengumpul barangan Milo tanpa sempat menoleh kiri, kanan dan belakang, saya seakan sudah ketinggalan ke belakang. Jadinya saya kena bertindak cepat juga agar tidaklah jauh ditinggalkan ke belakang. Ditinggalkan itu pasti, tetapi taknaklah jauh-jauh sangat kena tinggal. Almaklumlah, saya ni pun baru setahun jagung dalam hobi kumpul mengumpul barangan Milo ni.

Baru-baru ini saya ada memborong 1 kotak barangan Milo yang dijual oleh seorang pengumpul. Dengan modal beberapa RM, dapatlah saya membeli barangan Milo ini. Jom lihat....
 
 
Bekas Kedap Udara
 
Bekas Alat Tulis (Sukan Sea Brunei 1999)
 
Botol-Botol Air Milo
 
Botol Air Lagi...
 
Botol Air Milo.. Jom Sedut..
 
Inilah keseluruhan yang saya beli baru-baru ni...
 
Agak-agak lepas ni mana lagi mau disumbatnya....

14 comments:

  1. best...best...confirmed puas hati bila dah susun macam tu :)

    ReplyDelete
  2. Buatlah satu bilik khas, kalau kwn2 bertandang bole cuci mata..

    ReplyDelete
    Replies
    1. HEHE.. ITU DALAM PERANCANGAN.. PULUS JE YANG KURANG.. :)

      Delete
  3. MILO dtg lagi. Wah...banyaknya memborong. Dah kena beli almari baru ni utk letak koleksi MILO ☺☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. DUIT NAK BELI ALMARI JE BELUM CUKUP.. :)

      Delete
  4. boleh buat muzium jugak...lokasi kat Melaka memang strategik untuk muzium

    ReplyDelete
  5. pergh.. gilalah.. dah banyak dah koleksi milo bro..hehehe..memang legend tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. HEHE.. BELUM LAGEND LAGI NI BRO.. ADA YANG LAGI LAGEND..

      Delete
  6. pergh! cun bro, kena tambah lemari lah nampaknya, tak pun yang sama masuk kotak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHA.. NAK CARI ALMARI ANTIK PULAK NANTI.. :)

      Delete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...