Tuesday, March 29, 2011

DAPAT HANPHONE BARU

Hai.. Dah lama betul tak blogging. Rindu pulak, jadinya selepas 2 hari aku pergi exam, malam ni aku kembali ke Cyber Cafe untuk mengemaskini blog aku yang tak seberapa ni.

Rasanya hari tu aku ada keluarkan entry pasal hanphone aku rosak. Pada hari Jumaat yang lepas, orang rumah aku telah membelikan aku sebuah hanphone baru. Hanphone biasa dan murah je. Nak pakai sementara aku nak repair handphone aku nanti. Nak tahu orang rumah aku belikan hanphone ape?

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Nokia C1

Terima kasihlah kepada orang rumah tercinta kerana belikan abang handphone baru. Walaupun hanya telefon biasa, abang tetap hargainya. TQVM... :)

(ps : Orang rumah aku biasa baca blog aku, tapi dia tak pernah komen. Dia jadi pemerhati saja)




14 comments:

  1. Salam..waa..dpt hndpone dri org rumah,..hehe.

    ReplyDelete
  2. kalau aku minta bb bro... baru ngam!

    ReplyDelete
  3. bestla dpt hadiah dari org rumah..

    ReplyDelete
  4. NGURL : DIA BUAT SUPRISE.. SAYA PON TAK TAHU.

    PANGLIMA : ITU ALLAH YANG TENTUKAN. KITA HANYA MERANCANG..

    FADHEELA : COMEL KE PANGGIL CAMTU..

    FAIZ : MEMANG BEST APE.. KAU DAH KAWIN? KALAU BELUM, BAIK KAWIN CEPAT.. :)

    ReplyDelete
  5. salam..same la....orang uma biasanya di belakang tabir je kan..dia komen secara lisan trus heheehhehe

    ReplyDelete
  6. Nokia C1 tu chumel .. ta payah la repair hp lama tu . jual balik jer kat kedai .. nti orang rumah terasa lebih dihargai dengan CI chumel tu . huhu ~

    ReplyDelete
  7. pergh!!bro...kalau orang yang tersayang bagi hadiah bro....semua rasanya tak ternilai bro.betul tak.memang akan disayang sehabis habisan.

    kalau orang rumah yang dukusha blog bro, bukan pemerhati namanya. tapi juri..mana tahu kot2 abang dia ni menggatal..kekekekekekekekekeke
    cabutttttttt......

    ReplyDelete
  8. DEEYA : TQ KERNA MEMBERI PENDAPAT..

    AMRY :KO BIAU BETUL.. MANA ADA AKU MENGGATAL KAT BLOG AKU NI.. :p

    ReplyDelete
  9. ha...haa... kalau menggatal, tak selamat le. hp tu pulak kena tonjol kepala. bestnya dpt hadiah.

    ReplyDelete
  10. Baiknya *orang rumah*.blikan hp supaya suami slalu call ye..hihi

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...