Thursday, February 2, 2017

SENANGNYA BERHENTI MEROKOK!

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Dengan nama ALLAH yang MAHA PEMURAH lagi MAHA MENGASIHANI. Selawat dan salam buat nabi junjungan NABI MUHAMMAD S.A.W.

Dulu aku pernah berhenti merokok. Tak ingat pula tahun bila. 1 tahun lebih jugalah aku berhenti. Tapi, akibat "kegatalan" ingin mencuba sepam dua, aku kembali ketagih dan kembali menghisap rokok. Aduh!!!

Kini aku kembali berhenti merokok. Alhadulillah, sudah masuk 8 bulan aku berhenti merokok. Harapnya ia akan berterusan. 

Dengan kejayaan diri aku sendiri yang telah berjaya berhenti merokok, jadi aku pun sangat rekomen para perokok di luar sana berhenti merokok dengan bantuan I-Quit. Amat berkesan sungguh benda ni, cuma sembur di dalam mulut, kemam sebentar kemudiannya telan. Rasa nak merokok akan hilang dengan serta merta. 

Sudah banyak aku jual I-Quit ni secara dalam talian mahu pun secara belian terus. Berikut antara testimoni pelanggan aku menggunakan I-Quit. (bukan testimoni buat-buat ye)










Nak beli I-Quit?
Whatsapp 012.272.5658

4 comments:

  1. bagus produk ni..maybe bole suggest n utk abg sy

    ReplyDelete
  2. tahniah.

    aku pun bekas perokok, cuma walau pun dah berhenti tu ada jugak gatal mulut nak mencuba. tapi tak habis pun sebatang sebab dah `tak boleh blah'. baik aku teguk twister oren, lagi bagus.

    apa pun, produk macam ni kira sebagai salah satu usaha jugak. elok untuk yang ada keinginan berhenti tapi tak cukup `kekuatan'.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah.. Semoga kita sama-sama istiqomah.

      Delete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...