Wednesday, July 1, 2015

MASUK TV!!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Dengan nama ALLAH yang MAHA PEMURAH lagi MAHA MENGASIHANI. Selawat dan salam buat nabi junjungan NABI MUHAMMAD S.A.W.

Perghh.. sekali masuk tv lah. Inipun bukan aku yang perasan. Rakan yang whatsapp gambar aku ni, apabila dia ternampak wajah aku di kaca tv dalam rancangan dokumentari di tv1 bertajuk Khazanah Yang Hilang.

Abaikan mulut yang sedang memuncung.. 

Sebenarnya aku ternanti-nanti juga nak lihat wajah aku di kaca tv, tapi tak kesampaian. Pengambaran dokumentari ni pun dah agak lama. Seingat aku, pada hujung tahun 2014 ataupun awal tahun 2015 yang lalu. Pengarahnya tak beritahu pula kat aku bila dia akan dimainkan di tv.

Huh.. Ramai pula rakan-rakan whatsapp nak minta autograf. :)

12 comments:

  1. hehe glemer le pas nie..
    nak minta otograf gak laaa..plesss..pless..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok.. Bawak buku atau baju untuk autograph.. :p

      Delete
  2. untunglah masuk tv... hahaha sign plsss....

    ReplyDelete
  3. member tu sempat rakam tak episod tu.. ;)

    ReplyDelete
  4. hihih..tahniah..boleh mintak autograph juga.
    selamat berpuasa dan selamat berbuka puasa utk fairus sekeluarga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat berpuasa jugak buat kamu SangRatoo..

      Delete
  5. wah...kalu bunda tau boleh gak tolong rakam kan... glamer lah lepas ni...hehehep

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...