Wednesday, July 29, 2015

I-QUIT - JOM BERHENTI MEROKOK

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Dengan nama ALLAH yang MAHA PEMURAH lagi MAHA MENGASIHANI. Selawat dan salam buat nabi junjungan NABI MUHAMMAD S.A.W.

Berhenti merokok? Ramai yang sudah berjaya. Anda bila lagi? I-Quit sebuah produk yang dihasilkan bagi membantu anda berhenti dari tabiat merokok.

Begitu ramai yang berminat untuk berhenti namun sukar untuk berjaya. Bagaimanapun, selepas diperkenalkan I-Quit niat yang tertangguh tersebut berjaya dilaksanakan. Adakah niat anda turut tertangguh?

=========================
BAGAIMANA IA BERFUNGSI?
=========================

* Menghilangkan selera merokok
* Membersihkan tar dan nikotin dalam badan
* Membuat anda tidak mampu menerima bau rokok mahupun rasanya.


=============
JANGKA MASA
=============

Anda mampu berhenti dalam masa 7 hingga 14 hari. Namun ia pernah dibuktikan oleh antara pengguna I-Quit yang mampu berhenti dalam masa 3 hari selepas penggunaan I-Quit.

Anda mampu merubah nasib kehidupan masa hadapan anda hari ini. Apa tunggu lagi?

*****

Bagi abang-abang yang mahu berhenti merokok, bolehlah dapatkan produk ini sekarang. Bagi isteri-isteri yang sayangkan suami dan anak-anak yang merokok, belilah satu dan cuba lihat perubahan mereka dari merokok ke tidak merokok.

Untuk mendapatkan produk ini, sila hubungi :

Fairus bin haji Mamat
012 272 5658 (Call / SMS / Whatsapp)


8 comments:

  1. dulu aku pun pernah terfikir nak beli produk2 macam ni. tapi alhamdulillah, dapat totally quit secara mendadak sejak bulan februari lepas. nafsu merokok pun dapat kawal walau pun selalu lepak dengan kawan2 yang merokok.

    cuma raya kedua hari tu aku dah gagal. stress gila time tu. beli sekotak, hisap 3 batang. lepas tu bakinya bagi kat orang. rasa macam menyesal gila...

    ReplyDelete
  2. dulu 90'an masa saya nak berhenti rokok belum nampak produk macam ni, kena ada daya usaha dan semangat yg kuat untuk berhenti merokok. Sekarang dah mudah...apa tunggu lagi..call la nombor yg tertera tu.

    ReplyDelete
  3. Bagus ada produk2 macam ni...tapi kene istiqomahlah...klu tak produk bagus cmne pun tak guna gak kan...

    Salam lebaran...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu.. Saya dulu dah berhenti setahun.. :'(

      Delete
  4. Replies
    1. RM 90.00 (SM)
      RM 95.00 (SS)
      Termasuk pos.

      Terima kasih.

      Delete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...