Friday, June 26, 2015

SELENDANG UNTUK SI DIA

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Dengan nama ALLAH yang MAHA PEMURAH lagi MAHA MENGASIHANI. Selawat dan salam buat nabi junjungan NABI MUHAMMAD S.A.W.

Siapakah gerangan si dia tu? Bukanlah sesiapapun, cuma seorang pelajar dari Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI)  yang telah berjaya menamatkan latihan praktikalnya di pejabat aku.

Selama ni aku agak lalai dan terlupa. Asyik pelajar praktikal saja yang memberikan hadiah pada aku setelah tamat latihannya. Aku pula tak memberikan apa-apa.



Bagi mengubah segala yang telah berlaku. Kini aku harus juga memberi sesuatu kepada pelajar praktikal yang telah tamat latihan. Iyalah, kadang-kadang banyak kerja aku minta dia dilaksanakan. Jadi, aku harus menghargai segala bantuan yang telah dia berikan. 

Semoga dia sudi memakai selendang tersebut dan terus maju jaya dalam apa jua bidang yang ditempohi selepas ini.

Ps : Chenta Creative Hijab adalah label / jenama isteri aku. :)

No comments:

Post a Comment

Komen saja... Jangan segan-segan.