Friday, April 3, 2015

KERANA CICAKMAN 3


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Dengan nama ALLAH yang MAHA PEMURAH lagi MAHA MENGASIHANI. Selawat dan salam buat nabi junjungan NABI MUHAMMAD S.A.W.

7 tahun lamanya aku tak menonton wayang. Kalau tak silap, sejak dari tahun 2008 iaitu selepas aku berkahwin.

Kini anak-anak sudah membesar, sudah bolehlah membawa mereka menonton wayang. Kenalah dengan kesukaan budak-budak, aku pun membawa mereka menonton filem Cicakman 3.



Bolehlah tahan cerita ni. Budak-budak pun suka menontonya. Fahim dan Ainnur Afiah pun macam biasa saja, tak rasa kekok menonton dalam suasana gelap di panggung wayang.

Mungkin masa akan datang boleh menonton bersama lagi. Aku pula yang rasa teruja pasal dah lama sangat tak tengok wayang. 

10 comments:

  1. tak berkesempatan nak tengok lagi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nanti tunggu keluar di TV sajalah.. :)

      Delete
  2. lama juga bro tak tengok wayang. 7 tahun tu.

    ReplyDelete
  3. Huhuu...diana pun dah lama tak menjejakkn kaki di panggungwayang. Sejak Ber baby kecil. Tgu anak besar skit dan paham apa itu panggung wayang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. KENA TUNGGU ANAK BESAR LE GAMAKNYA..

      Delete
  4. saya pon dah lama tak tengok wayang
    last tengok cite apa ntah
    tapi suka tengok cite hantu la haha
    walaupon penakot

    ReplyDelete
    Replies
    1. APEDAH.. TAKUT TAPI NEGOK JUGAK. :)

      Delete
  5. Salam..pekabar?? lama bebebor tak berkunjung kesini...
    anak sy pun suka sgt movie Cicakman ni..siap ckp nak jadi cicakman boleh tak?? hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. KABAR BAIK.. SAYA PUN LAMA TAK BUKAK BLOG..

      Delete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...