Tuesday, November 25, 2014

TIPS PENJAGAAN RAY BAN WAYFARER

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Dengan nama ALLAH yang MAHA PEMURAH lagi MAHA MENGASIHANI. Selawat dan Salam buat nabi junjungan NABI MUHAMMAD S.A.W.

Wah.. Tips penjagaan kacamata! Ini merupakan tips khas yang dibawakan oleh KACAMATA RAY BAN WAYFARER khas untuk semua peminat-peminat kacamata RAY BAN.



Tidak seperti jenama-jenama pengeluar kacamata yang lain. RAY BAN merupakan jenama yang paling digemari ramai dan sering juga dipilih sebagai aksesori kegemaran selebriti-selebriti antarabangsa untuk tampil bergaya. Antara koleksi kacamata RAY BAN yang paling dikenali ramai adalah KACAMATA RAY BAN WAYFARER.

Namun, tahukan anda mengenai langkah-langkah penjagaan kacamata ini agar sentiasa berada dalam keadaan bersih dan tampak baru?



Rata-rata individu memakai kacamata ketika memandu kereta. Oleh yang demikian, pastikan anda tidak meletakkan kacamata tersebut di atas tempat duduk kerana dikhuatiri akan terduduk.



Jika anda ingin membersihkan kacamata anda daripada habuk atau menghilangkan kesan-kesan cap jari pada bahagian cermin, gunakan kain pembersih yang telah disediakan. Elakkan menggunakan kain yang kasar.



Pastikan anda sentiasa meletakkan kacamata anda ke dalam bekas yang telah disediakan untuk menghindari kesan calar pada kacamata anda.

Mudah bukan? Ikuti langkah-langkah penjagaan yang amat mudah ini untuk memastikan KACAMATA RAY BAN WAYFARER anda berada dalam kondisi yang terbaik.

5 comments:

  1. ada juga dulu tapi tak selesa plak pakai so bagila orang lain. hehe. Walaupun dah jaga dengan rapi tapi lama2x mesti calar.

    ReplyDelete
  2. pernah orang hadiahkan rayban ni dulu tapi rasanya kena beli yg baru lah... yg ada tu dah calar balar dah... jaga mcm tak jaga jer

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...