Wednesday, September 10, 2014

PAMERAN 3 SELATAN


Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Dengan nama ALLAH yang MAHA PEMURAH lagi MAHA MENGASIHANI. Selawat dan Salam buat nabi junjungan NABI MUHAMMAD S.A.W.

Pameran ini sedang diadakan di Bastion House, Bandar Hilir, Melaka. Menampilkan 3 orang artis iaitu Dr. Rosli Zakaria, Zuwairi Rahman dan Norazlan Ahmad.

Pameran akan tamat pada 27 September 2014. Sesiapa yang berminat dengan seni visual, bolehlah berkunjung ke sini. terdapat beberapa teknik seni seperti arca, lukisan cat minyak, lukisan cat air dan banyak lagi.







20 comments:

  1. hmmm mun tgk pic ni pon xpaham seninya... sbb bukan minat.. kalo dapat kat adik ni... suka laa dia kot... sbb tu mmg bidang dia... hehe

    ReplyDelete
  2. wahh..ini klau dekat memang kompom sy terjah.. aduii rugi rasanya tak dpt tengok..:(

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Kat Bandar Hilir.. Sebelah kota A Famosa..

      Delete
  4. Jauh bebenor nak datang... salam singgah..:)

    ReplyDelete
  5. Dari kaca mata kita potret wajah manusia itu nampak macam satu lukisan contengan biasa ajer...

    Dari kaca mata orang seni potret itu ada sesuatu nilai dan seni yang hanya mereka sahaja yang memahaminya...

    ReplyDelete
  6. hehehe.. insyaAllah next time boleh terjah... busy ye tuan tanah?? :)

    ReplyDelete
  7. header baru!

    tulis apa tu? tak pandai baca jawa.... (malu)

    hehe

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...