Wednesday, July 23, 2014

UCAPAN SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 1435 H


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Dengan nama ALLAH yang MAHA PEMURAH lagi MAHA MENGASIHANI. Selawat dan Salam buat nabi junjungan NABI MUHAMMAD S.A.W.

Tak salah rasanya nak ucapkan Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin awal-awal ni kan.. Bukan apa, takut tak sempat saja nak tulis entri lagi kerana sudah nak dekat raya.

Kepada semua sahabat-sahabat bloggers yang hanya berkomunikasi di alam maya, aku susun sepuluh jari memohon ampun dan maaf sekiranya tulisan aku selama ini ada menyentap atau menyakitkan hati kalian.

Kepada yang memandu pulang ke kampung, berhati-hatilah ketika memandu kenderaan. Semoga selamat sampai ke destinasi yang ditujui.


10 comments:

  1. salam. sy pun sama eh..minta maaf atas semua kesilapan sepanjang menjadi kawan di alam maya...salam aidilfitri, maaf zahir & batin :))

    ReplyDelete
  2. Selamat hari raya buat Fairus sekeluarga :)

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya, maaf zahir dan batin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama-samalah kita.. jemput datang rumah..

      Delete
  4. Alaikumsalam. Terima kasih kerana menyokong Komensen selama ini. Selamat hari raya maaf zahir batin juga dari saya.

    ReplyDelete
  5. Raya kan sebulannn... hehe

    Walaupun dah agak lewat, tapi di bulan Syawal yg mulia ini, deno pun nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri.. Maaf, Zahir dan Batin buat bro fairus sekeluarga... :)

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...