Sunday, March 16, 2014

CARA-CARA MENDAPATKAN BANYAK IKLAN B.E NUFFNANG


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Dengan nama ALLAH yang MAHA PEMURAH lagi MAHA MENGASIHANI. Selawat dan Salam buat nabi junjungan NABI MUHAMMAD S.A.W.

Sebelum apa-apa, sila tengok statistik iklan Nuffnang yang sedang bermain-main di blog aku sekarang...

Sila klik di gambar kalau rabun
Amacam, banyak tak iklan Buffering Earning (B.E) yang sedang 'bermain-main' dalam blog aku? Sekali tujuh tu... 

Sebenarnya aku pun tak tahu macam mana nak dapatkan iklan B.E sebegini banyak. Tiada cara-cara yang menarik yang aku lakukan untuk mendapat iklan B.E. 

Kalau dilihatkan cara aku berblog memang tak boleh dijadikan panduan. Sudahlah sekarang ni agak malas nak menulis blog, entrinya pun bercampur-campur dan entah apa-apa. Hmm... Inilah cara aku.

Kesimpulannya, orang yang berblog cara biasa-biasa saja pun boleh dapat banyak iklan B.E. Hehehe.. 

26 comments:

  1. Tahniah!...rezki namanya tu...

    #prayforMH370 :(

    ReplyDelete
  2. tahniah .. ingatkan ada tips tadi. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. OOO... TU BUKAN DIKIRA SEBAGAI TIPS EK. :)

      Delete
  3. alaa nuffnang saya secoet je tak naik2 lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. CUBA CARA SAYA.. MALAS BERBLOG PUN DAPAT B.E. HEHEHE

      Delete
  4. Aku tak de Nuffnang. Wordpress free domain got no Nuffnang. Kind of sad though.

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum fairus. alhamdullilah. syukur, murah rezeki kamu. selamat pagi, sheila singgah sambil klik tabung sini ~~~

    sheila pun dah dapat CPC.. hihi orang panggil BE ek? ;p

    ReplyDelete
  6. Wah mewah iKlan BE tu fairuz.. bagi akak sikit ehe ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. KALAU BOLEH BAGI, SAYA DAH BAGI SIKIT... SIKIT JE LA.. :)

      Delete
  7. saya blog dah lama... mmg xpandai2 lg iklan ni. dapat pun sen2 ja. hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. TAK PANDAI BOLEH BELAJAU KOT.. BOLEH GOOGLE.. BANYAK INFO.

      Delete
  8. Perghhhh...berderet2 tu. Tahniah.

    ReplyDelete
  9. wahhh banyak ni.. minta 1 pleaseee.... hehehe

    ReplyDelete
  10. Rezeki banyak tu. ALHAMDULILLAH.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ADE LE SIKIT.. REZEKI ANAK-ANAK.. :)

      Delete
  11. salam singgah. uhuk uhuk. i is jeles. hehehehe
    rezeki orang kan. apapun alhamdulillah syukur kepada anda ;)

    ReplyDelete
  12. wah banyak tuuu.... deno ada 3 je sedang berlari-lari..... heeee^^ deno pun kdg2 tak fhm gak ngan nuff ni, kejap ada, kejap takde...atas rezeki masing2 kan... :)

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...