Monday, December 2, 2013

ROTI & MILO


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Dengan nama ALLAH yang MAHA PEMURAH lagi MAHA MENGASIHANI. Selawat dan Salam buat nabi junjungan NABI MUHAMMAD S.A.W.

Tetiba malam-malam macam ni lapar pula perut. Pergi ke dapur ada pula roti, tapi nak makan dengan apa ye.. Nak goreng telur rasa malas pula, jadi aku mula mengimbau makanan yang aku gemar pada zaman aku kanak-kanak dulu.


Inilah makanannya... Roti disapukan dengan MILO dan susu pekat manis. Dulu masa kecil memang makanan kegemaran aku ni. Tapi sekarang bukan lagi makanan kegemaran aku. Dah lama juga tak makan semacam ni. 

Eh... Sekali teringat pula kisah lama. Korang pernah tak makan macam ni? Cer cite.. Cer cite..

14 comments:

  1. pernah..haha selalu ja..sampai sekarang tak tinggal :D

    isi tabung Hotlink dan Sony :)

    ReplyDelete
  2. pernah. tapi letak susu dulu. bagi lekat kan milo.

    ReplyDelete
  3. Ade resipi puding roti milo tau. Cuba google.

    ReplyDelete
  4. masa kecik dulu tak payah sapu roti, terus colek pakai jari je. hahahaa!

    ReplyDelete
  5. anak sedaro den tinggi hampir 6 kaki lebih...den tanyo kenapo boleh tinggi camtu...dio jawab dulu kocik2 omak'ea selalu boi dio makan sandwich roti + serbuk milo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHAHA.. TERBAIK.. AKU GAK YANG TAK TINGGI SANGAT..

      Delete
  6. Feveret saya ni. Tapi tak letak susu lah. milo jer.

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...