Wednesday, November 13, 2013

WORDLESS : 1980-AN


Kalau terer, carilah aku.. Hehehe

18 comments:

  1. ni segmen ada hadiah ke? kalau ada, aku jawab... yang didukung, dua dari kiri kot...

    pandai cameraman ambik gambar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. TAKDE HADIAH WALAUPUN JAWAPAN KAU BETUL.. HEHEHE

      Delete
  2. sy tak terer la hahaha

    p/s isi tabung nuff :)

    ReplyDelete
  3. meh aku teka. kau tak de dalam gambar ni sebab kau yang snap gambar ni kan?

    tak pun sebab kau debab sangat masa kecil, takde sapa larat nak dukung kau. tu kau diletak di tepi kawasan.


    hahahahahahahaha

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. CUBALAH TEKA.. TAK KENA ROTAN KALAU SALAH TEKA..

      Delete
  5. alamak.. bab nk teka meneka ni mmg failed! ape2 pun mmg nostalgia gambar ni kan..

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...