Wednesday, October 16, 2013

WORDLESS : BUKAN SEKADAR LAKONAN






27 comments:

  1. ringannya tulang .. baguslah orang muda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ALHAMDULILLAH.. SELAGI ADA KUDRAT..

      Delete
  2. Replies
    1. ALHAMDULILLAH... BUAT KENDURI SEDIKIT.. KELUARGA-KELUARGA SAJA..

      Delete
  3. rajin2.. bagus2.. ni rumah mak sendiri ke rumah mertua? hehehe

    ReplyDelete
  4. boleh ye kau kopek kelapa dengan kopek yang serendah itu?

    kalau aku jangan harap. lenguh pinggang wei. paling kurang paras kopek tu kena sama tinggi dengan pinggang aku. baru boleh enjoy kopek kelapa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. MEMANG RENDAH.. PASAL TU LE KENA DUDUK..

      Delete
  5. eh kejap. kalau ditengok dari segi sabut nya itu, macam kurang mahir aje kopek kelapa? hehehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. MEMANG KURANG MAHIR, TAPI KU GAGAHKAN JUGAK.. :)

      Delete
    2. ok la tu. man man.

      tapi aku kagum tengok orang yang terror mengopek. habis sebiji, sebiji lagi. laju aje. sabut nya pun cantik. macam bunga.

      Delete
    3. AKU KOPEK SEBIJIK MINUM AIR SETEGUK.. :P

      Delete
    4. teruk nya!

      komen kau buat aku nak terguling-guling atas lantai. hahaha.

      Delete
  6. woih jenuh la nak kopek kelapa banyak cenggitu

    ReplyDelete
    Replies
    1. HANYA HERO SAJA YANG MAMPU.. HAHAHA

      Delete
  7. wahhh nampak meriah la........ :) selamat hari raya buat bro fairus dan keluarga^^

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...