Wednesday, October 2, 2013

WORDLESS : ARCA




21 comments:

  1. Replies
    1. SUKALAH JUGAK.. TAPI NAK MEMBUAT TU ADA SUSAH SIKIT.. MASIH TERCARI-CARI RENTAK.. :D

      Delete
    2. arca pun kau minat jugak ke?

      Delete
  2. assalam, arca ni ada macam2 bentuk dan makna nya tersendiri...hanya orang yang pakar dan seni juga yang lebih menghayati dan memahaminya..kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. WSALAM.. KADANG2 PAKAR PUN TAK TAU.. HANYA SI PEMBUAT SAJA YANG TAHU..

      Delete
    2. pembuat dengan penengok.

      arca yang atas sekali tu macam kembar siam bergaduh tarik rambut tolak kepala. nak berpisah tak boleh sebab bercantum di bawah, maka nya redha aje la sesama mereka.

      haa itu komen penengok yang tengok atas aje. tak boleh pakai.

      Delete
    3. ORANG TENGAH BERCINTA TU..

      Delete
    4. ye ke? macam sama jantina aje.

      hahahahah

      Delete
    5. BERCINTA SESAMA JANTINA KOT..

      Delete
  3. Assalamualaikum... tak pernah pergi galeri camni. heee

    ReplyDelete
  4. bestlah kalau masuk blog awak ni en. fairus.. lain dr yg lain.. ;)

    ReplyDelete
  5. benda2 seni halus ni, kalau kumpulkan 10 orang pakar dan mintak pendapat diorang, mesti akan bagi pandangan yang berbeza. sebab hasil tu datangnya dari dalam hati si artis tu sendiri. mana mungkin kita boleh baca isi hati orang lain dengan tepat kan.

    jadi, seni itu memang seni. salah satu keajaiban... cewah!

    ReplyDelete
  6. hasil arca menarik , kadangkala ilham lukisan, ada masa ilham arca :)

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...