Wednesday, July 24, 2013

WORDLESS : DIPETIK SECARA RAWAK


Sayang anak ayah ni....

Old longkang!!

Muzium Istana Kesultanan Melaka bermandi cahaya

Keliling dah kena salotep...

Nasib baik kau besau, kalau tak dengan kau kau aku kebas!!

24 comments:

  1. gambar 1 : sebijik mukamu geng

    gambar 2 : kawasan mana nie

    gambar 3 : lampu sportlight yang terang

    gambar 4 : laptop yang ditampal

    gambar 5 : cita2mu geng..

    ReplyDelete
    Replies
    1. HEHEHE.. BANYAK DIULAS.. THANK U.

      Delete
    2. bah geng...aku ada buat entri khas untuk kamu..kalau sudi singgah ke blog ku pada pukul 7.35 pagi nanti...

      Delete
    3. apa macam...gembira...hehehe..

      Delete
  2. amboi iklan beso pon nak kebas hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. BOLEH LETAK DEPAN RUMAH.. HEHEHE

      Delete
  3. bila dalam gambar, jadi cantik pulak `old longkang' tu. lokasi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. BELAKANG BANGUNAN-BANGUNAN LAMA DI BUNGA RAYA, MELAKA.. :)

      Delete
  4. ehhh nape sampai bersalotape laptop tu? huhuhu

    amboi...pic yg last tu.. nampak bebenor tahap minatnya kat milo..sampai yg tu pon kalo boleh nak kebas yer..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. PC TU ANAK LE YANG PAKAI.. HABIS JATUH-JATUH..

      Delete
  5. haha.. memang kaki milo r abg.? signboard pun nak kebas.. huhu

    ReplyDelete
  6. Nanti abg datang rumah mesti ada air milo ais kaw kaw haaaaaa!

    ReplyDelete
  7. gambar longkang tu terbaik lah bro.. nampak berseni sangat

    ReplyDelete
  8. yg kotor dalam gambar tak nampak kotornya sbb tak ada bau..mcmtu gak gambar makanan sedap....belum tentu sedap bau dan rasa. Apa pun jurugambar juga yg terbaik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. SILAP TU PCL.. MAKANA YANG BAUNYA SEDAP BELUM TENTU RASANYA PUN SEDAP..

      Delete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...