Tuesday, July 16, 2013

VIDEO MENCARI RAMLI MUSIM KE-2 - EPISOD 13 (FINAL)


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani. Selawat dan Salam buat nabi junjungan Nabi Muhammad S.A.W.

Bagi yang terlepas untuk mengikuti episod akhir Program Mencari Ramli musim kedua, bolehlah layari video ini.



Video ini juga merupakan satu kenangan yang agak besar bagi anak buah aku MUHAMMAD NIZARRUDDIN JAZI kerana telah terpilih menjadi 'RAMLI'.

Dia akan berangkat ke Manchester selama 3 minggu pada 1 Ogos 2013 ni. Bermakna, dia akan berhari raya di sana dengan meninggalkan kedua ibu bapanya di sini.

Semoga beliau terus sukses.!!

12 comments:

  1. tahniah untuk anak saudara bro tu.hehehe. semoga menjadi permata negara satu hari nanti.. amin

    ReplyDelete
  2. tahniah lagi sekali. berusaha dengan sehabis baik ye untuk memartabatkan bola sepak melaka dan malaysia. yeay !!!

    ReplyDelete
  3. saya doakan dari Sabah untuk anak buah mu

    ReplyDelete
  4. wah.. Ramli tula anak buah awak yer... Alhamdulillah... moga dia berjaya di sana

    ReplyDelete
  5. alooo raya kat sana mesti jd mcm iklan TM tu kan...apapon tahniah ramli hehe

    ReplyDelete
  6. yezza, tekaaan gua betul
    akhirnya dia menang
    apepun, tahniah untuk dia dan kaum famili
    dah boleh buat kenduri sekampung dah tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. DAH BUAT KENDURI DAH.. BERBUKA BERAMAI-RAMAI.. :)

      Delete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...