Monday, June 24, 2013

SELAMAT HARI JADI SAYANG


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani. Selawat dan Salam buat nabi junjungan Nabi Muhammad S.A.W.

Romantik tak tajuk entri aku hari ni? Hehe.., 'sayang' yang aku maksudkan ialah anak dara aku ni, Ainnur Afiah yang baru genap 1 tahun pada 22 Jun yang lalu.

Hari Sabtu itu (22 Jun) itu juga, isteri dan aku telah membuat sedikit jamuan di rumah bagi meraikan hari jadi anakku ni. Sepatutnya pada hari tersebut aku pergi mendaki Gunung Ledang, namun terpaksa aku batalkan hasrat tersebut dengan memberi keutamaan kepada majlis anakku ni.

Jom layan beberapa gambar yang sempat aku ambil sekitar majlis diadakan...

Happy Birthday Ainnur Afiah

Di awal majlis...

Makin lama, makin ramai yang hadir

Inilah kek harijadinya.. Bukan beli kat kedai, tempah orang buat je..

Acara memotong kek..

Buat depan rumah je..

Antara menunya, mee kari, nasi lemak, nasi impit dan kuih muih...

16 comments:

  1. Selamat hari jadi untuk anak kamu geng...nasib je jauh...kalau dekat boleh juga aku datang...hehehe

    ReplyDelete
  2. saya tak dapat datang bang, ada kenduri kat puchong.
    happy birthday ainnur afiah. semoga jadi anak yang membanggakan ibu bapa

    bagus jugak di cancelkan mendaki gunung ledang tu, ledang kan dah darurat jerebu

    ReplyDelete
  3. Wah, bestnya menu. Sapa masak tu?

    Happy bday dak kenit. Hehehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. EMAK DAN AKAK IPAR SAYA YANG MASAK..

      Delete
  4. ooooo birthday anak..

    akak sejak anak dah 3, lupa nak sambut, kekadang saingkan je sebab lahirnya berderet, 10,11 dan bulan 12... abah plak bulan 11 dan mak dia bln 12, kan bijak tu merancang, boleh sambut sekali je...

    ReplyDelete
  5. selamat hari lahir buat si kecil ainnur afiah.. mudah-mudahan membesar dengan baik dan menjadi anak yg solehah...

    ReplyDelete
  6. hb ainur! semoga jd anak yg baik...aamiinnnn...

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. SORRY BANG.. KALI NI TAKDE MILO.. :)

      Delete
  8. Selamat hari lahir.....
    Semoga menjadi anak solehah....
    Insyaallah....

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...