Monday, March 18, 2013

BUKAN BUSY BODY


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani. Selawat dan Salam buat nabi junjungan Nabi Muhammad S.A.W.


SUMBER GAMBAR >> KLIK <<

Sekarang ni agak sibuk dan ditambah penyakit demam, batuk, selsema, sakit kepala dan sengal-sengal satu badan. Jengok blog pun sekejab saja, nak blogwalking, komen pun rasa malas.

Sabtu dan Ahad hari tu pun bertugas sebab ada program, malam tadi pergi klinik 1 Malaysia (depan rumah saja) nak pergi klinik lain jauh, badan pula dah tak larat, kepala berat semacam. Klinik 1 Malaysia mana ada keluarkan MC, jadinya hari ini kerjalah juga. Walaupun badan tak berapa nak sihat, ku gagahkan juga pasal hujung minggu ni ada program lagi kena uruskan. Segala preparation kena laksanakan.

Ok dah, cukuplah ni.. :) 

18 comments:

  1. semangat kerja tu masih kuat..., wah banyak lah masyuk kalau hujung minggu pon kena kerja...

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERJA-KERJA SUKARELAWAN SAJA PCL..

      Delete
  2. Semoga cepat sembuh..
    banyakkan berehat..
    Jangan paksa sangat badan tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. OH.. TERASA DIRI DIHARGAI.. KEHKEHKEH...

      Delete
  3. keje2 jugak kesihatan jgn diabaikan

    ReplyDelete
    Replies
    1. YE.. TERIMA KASIH ATAS NASIHAT.. :D

      Delete
  4. patutlah hari itu abg ipar demam panas pun x ada MC,

    ReplyDelete
    Replies
    1. MEMANG TAKDE MC BANG KAT KLINIK 1 MALAYSIA..

      Delete
  5. mohon segera sembuh bro.. hahaha. jangan demam lama2.. nanti ramai rindu komen2 bro..hehehe

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum....

    nk pilihanraya nie pelbagai program telah direncanakan..tp ia sgt best krn memberi 1000 pengalaman yg tak dapt dijual beli...

    ReplyDelete
    Replies
    1. WAALAIKUMUSSALAM..

      BEGITULAH GAMAKNYA..

      Delete
  7. deno pun baru baik dari tak sihat.... btw, take care :)

    ReplyDelete
  8. semoga dipermudahkan kerjamu geng...

    ReplyDelete
  9. Smoga cepat sembuh. Kerja pon kerja juga, tapi kesihatan kena jaga ☺☺

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...