Sunday, February 24, 2013

PELUANG PERNIAGAAN TUDUNG BERSAMA CHENTA CREATIVE HIJAB

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
 
'Orang kita' ni, semuanya nak senang. Kalau nak berduit pun dengan cara mudah. Sebenarnya tidak mudah untuk mencari duit melainkan usaha dan terus berusaha. Ini tidak, macam-macam jenis pelaburan haram semuanya hendak diceburi, kononya cepat mendatangkan keuntungan.
 
Dari pelaburan ikan keli, top up, seramik, cicak tokek, susu lembu, pelaburan emas dan pelbagai-bagai lagi pelaburan haram yang akhirnya membawa kepada kerugian apabila syarikat-syarikat 'pelaburan' tersebut diserbu oleh Bank Negara Malaysia, bungkus atau sebagainya. Bukannya aku nak hentam sesiapa, pasal aku sendiri pernah terlibat sama benda-benda macam ni dulu. Habis beribu duit terlungkup.
 
Jadi, untuk menjadi realistik dalam dunia perniagaan, aku dan isteri telah mula berniaga tudung yang dinamakan Chenta Creative HIjab. Alhamdulillah, semakin hari semakin banyak tempahan. Syukur, rezeki kurniaan Allah S.W.T.
 
Klik di sini untuk lain-lain contoh tudung
Pihak Chenta Creative Hijab sekarang berhasrat untuk mengembangkan lagi perniagaan tudung ini, jadi kini dengan sukacitanya kami membuka peluang kepada sesiapa sahaja yang ingin memulakan perniagaan tudung secara kecil-kecilan dengan harga yang berpatutan.
 
Berikut merupakan tawaran-tawaran pakej hebat dari Chenta Creative Hijab :
 
Tudung Shiffon 3 Layer Gred AAA (Plain)
 
a) 20 helai = RM 55.00 / helai (RM 1,100.00)
 
b) 10 helai = RM 60.00 / helai (RM 600.00)
 
Tudung Shiffon 3 Layer Gred AAA (Printed)
 
a) 20 helai = RM 60.00 / helai (RM 1,200.00)
 
b) 10 helai = RM 65.00 / helai (RM 650.00)

Sekiranya berminat atau ada apa-apa pertanyaan, bolehlah terus ke Fan Page Chenta Creative Hijab untuk makluman.

Terima kasih.

6 comments:

  1. good luck bro.. semoga terus berjaya bisnes bro tu.hehehe

    teringat zaman main cicak tokek. bila pikir balik, memang mengarut semua tu. sampai pernah makan tepi jalan tgh2 kl jam 3-4 pagi semata2 nak deal tokek. itulah yang paling mengarut sekali yang sy pernah buat.hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. MARILAH BERALIH KEPADA PERNIAGAAN YANG LEBIH REALISTIK.. :)

      Delete
  2. Aku support dari belakang bro..sorry la aku jarang drop comment...malas sikit..hehehe..aku jadi silent reader je la yer :P

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.