Wednesday, February 20, 2013

BOLA-BOLA MILO


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
 
Alhamdulillah... Benda yang ditunggu-tunggu akhirnya datang bergolek. Apa yang bergoleknya? Inilah Bola Milo Fuze. Puas menunggu ketibaanya di rumah, tapi tak sampai-sampai. Akhirnya sampai setelah tamat Tahun Baru Cina.
 
Mungkin disebabkan cuti Tahun Baru Cina bola-bola Milo Fuze ini lambat sampai ke rumah aku. Almaklumlah, posnya pun bukanlah pos laju, pos domestik saja.
 
Namun, tidak mengapalah, janji ia sampai. Takut juga kalau tertipu. So far, selama aku membeli barangan Milo, tak pernah kena tipu dengan penjual. Alhamdulillah, semuanya berurusniaga dengan cara berhemah dan sempurna.

Nak tahu bagaimana rupa paras dan bentuk Bola Milo Fuze ni? Layan sajalah gambar yang disertakan ini.

Bolanya kecil saja. 3 corak yang berlainan

Wow.. Milo Fuze tu bro.. :)
 

6 comments:

  1. Wah! Dah byk koleksi ni. Ade tmpt utk simpan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. DAH PENUH.. SIMPAN DALAM LACI PULAK.. :)

      Delete
  2. wahhhhh.. ni kalau dapat kat anak buah moon, habis lunyai bola ni dikerjakan.. hehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. HEHE.. SAYA PUNYA NI BUKAN UNTUK DIMAIN..

      Delete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...