Wednesday, January 30, 2013

RAK MILO?


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Asal Milo saja aku sebat. Tak kiralah gelas ke, cawan ke, botol air ke atau apa-apa sekalipun barangan Milo, aku akan beli kalau kena dengan harganya.

Baru-baru ni aku membeli sebuah lagi barangan Milo iaitu rak Milo. Rak yang diperbuat dari kertas keras. Kebiasaanya kita boleh lihat rak seperti ini di pasaraya mahupun kedai-kedai runcit.

Sebenarnya rak ini bukanlah untuk menempatkan produk minuman Milo tetapi ianya adalah untuk produk makanan ringan iaitu Milo Choco Bar dan Milo Nuggets.

Aku beli benda ni secara dalam talian melalui rakan di kumpulan Nescafe / Milo di Facebook. Emm.. Makin bertambah koleksi Milo aku ni.

Harapan aku pada satu masa nanti aku nak buat satu sudut Milo di dalam rumah aku. Macam galeri. Mentang-mentanglah kerja kat muzium, rumahpun nak buat macam muzium... Nak masuk rumah aku kena bayar RM 1.00. HeHeHe...




18 comments:

  1. teringin aku rumah kamu Fairus...rm5/sekali masuk siap makan boleh ! hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. HEHE.. BOLEH SAJA... RM 5 TU DAPAT MAKAN KUIH2 JE.. :P

      Delete
  2. kalau dah minat tu x kiralah apakan.. mana yg berkaitan tu mesti nak dapatkan juga... tp mmg cantiklah rak ni.. comel!

    ReplyDelete
    Replies
    1. NTAH MACAM MANA SAYA BOLEH MINAT BENDA CAMNI... :)

      Delete
  3. TIKET MASUK MESTI ADA TRADE MARK MILO YA :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. KALAU ADA TIKET MAKSUDNYA KENA ADA CUKAI.. TARUK TABUNG DERMA JE.. :)

      Delete
  4. boleh arr wat cam muzium dah nie.... hehe

    ReplyDelete
  5. sepatutnya bulan depan aku akan ke Melaka..klu konfem leh kite TTS sekali sekala..apa2hal aku roger klu konfen erk

    ReplyDelete
  6. ndak sabar plak aku tengok kau buat muzium milo nie...hehehe...semgoa tercapai geng

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum fairus...peminat tegar Milo la ni yer...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. WSALAM.. YA... SALAH SEORANG DARIPADA PEMINAT MILO.. :)

      Delete
  8. Minat sungguh Fairus dengan Milo yer!
    Jika sudi jom la ke
    GA slogan untuk Sitisya Butik Online

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...