Monday, January 21, 2013

KANTOI BERCIUM


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
 
Perghhh... Tajuk untuk mencari publisiti murahan. Tapi memang benarlah ada orang kantoi diambil gambar sedang bercium, tapi bukan orang macam kitalah, cuma orang ini luar biasa sedikit. Jom cuba tengok...
 
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
 
 
Wah... Bercumbu-cumbuan nampak....
 
Ops... Orang Utan rupanya yang bercium... Hehe, jangan marah ye. Sebenarnya gambar ini bukannya saya ambil secara langsung (live), namun ia diambil dari salah satu poster Tourism Malaysia.
 
Sebenarnya, saya baru sahaja selesai bertugas di ruang pameran jabatan saya di Stadium Nasional Bukit Jalil sempena Karnival Kempen Promosi Tahun Melawat Malaysia 2014 pada 18- 20 Januari 2013. Jadi kebetulan ada masa terluang tu, saya ambillah beberapa gambar.
 
Nantikan pula entri saya berkaitan Karnival Kempen Promosi Tahun Melawat Malaysia 2014 yang saya hadiri.


12 comments:

  1. oo bertugas di sana ye. masuk tv tak? hihi

    ReplyDelete
  2. Tajuk die mmg bt org berebut nak baca. Heee~

    ReplyDelete
  3. Laju jer tgn ni klok bila tgk tajuk tu ☺☺

    ReplyDelete
  4. terbaik kau geng...comel anakmu..sorilah lewat reply...faham je tugas ku nie

    ReplyDelete
  5. Sy ada jwb ape yg awak komen dlm entri terbaru sy. Hrp awak faham ape yg sy cuba sampaikan....

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...