Friday, January 25, 2013

GAMBAR PERARAKAN PERHIMPUNAN BERSIH DAN SUCI


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
 
'Nampak Serupa Tapi Bukan Dia'... Hehe, ingat tak skrip Zizan dalam Maharaja Lawak Mega 2012 yang lepas? Begitu juga dengan tajuk entri ini, mungkin ada yang rasakan perhimpunan'yang itu' tetapi bukan ye. Perhimpunan ini lebih bersih dan suci kerana ia penuh dengan pujian-pujian terhadap nabi junjungan Nabi Muhammad S.A.W.
 
Alhamdulillah, pada tahun ini aku terlibat lagi dalam perarakan Sambutan Maulidur Rasul peringkat negeri Melaka, dan amat jelas sekali sambutan pada kali ini begitu meriah sekali.

Oklah... Aku tak mahu banyak berceloteh, layan saja gambar-gambar perarakan Sambutan Maulidur Peringkat Negeri Melaka Tahun 2013 / 1434 Hijrah.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Cukuplah beberapa gambar ni saja yang aku muat naik, kalau nak muat naik semua, mahu lebih 100 gambar yang aku ambil.  

2 comments:

  1. salam geng...

    terbaiklah...aku dah lama ndak ikut berarak...ndak ada pasukan sudah..hanya tengok je dari jauh...hehehe

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...