Monday, January 28, 2013

CAWAN MILO PLASTIKLAH PULA..


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
 
Biasanya pada era sekarang, kalau kita dapat minum air Milo percuma sama ada di Van Milo ataupun di pasaraya, pastinya ia akan menggunakan cawan kertas Milo. Kalau dahulu, kalau siapa masih ingat, cawannya adalah diperbuat daripada plastik.
 
Kebetulan dalam aku melayari Mudah[dot]my aku terlihatlah pula cawan plastik ini. Melihatkan harga yang ditawarkan adalah murah, aku pun belilah untuk menambahkan koleksi Milo aku yang sedia ada.
 
 
 
Cawan plastik Milo ini adalah keluaran khas tahun 1991 sempena Sukan Sea di Manila. Bayangkan, cawan plastik ini sudah berusia 22 tahun pada tahun ini. Tapi itu tidaklah pelik sangat kerana ada barangan koleksi Milo lebih lama daripada itu.
 
Sekian laporan saya, terima kasih. :)

8 comments:

Komen saja... Jangan segan-segan.