Tuesday, December 25, 2012

MINAT MELUKISLAH PULA

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
 
Saya tidak pasti sama ada saya benar-benar minat melukis ataupun sekadar suka-suka untuk mengisi masa yang terluang. Bagi sesiapa yang biasa bertandang ke blog saya ini, pasti akan perasan beberapa hasil lukisan yang telah saya lukis.
 
Pada awal pagi Hari Krismas 2012 ini, saya sekali lagi telah menghasilkan sebuah lukisan. Saya gambarkan ia adalah sebuah lukisan abstrak.
 
Kali ini media yang saya gunakan ialah akrilik yang dilukis pada kertas keras. Kebiasaannya, bagi pelukis yang sudah pro, mereka melukis atas kanvas. Tetapi bagi saya yang sekadar hobi ini, gunakan kertas keras saja. Murah pun murah.
 
Sempat tangkap gambar berus lukisan

Baru-baru mula mewarna

Sudah hampir nak siap

Akhirnya... Siap pun...

8 comments:

  1. wah.. bro ada bakat sampingan namanya ni..hehe..kalau ditajamkan lagi skil tu, pasti boleh diketengahkan lagi tu.. boleh buat duit tu bro..hehehe

    ReplyDelete
  2. syabas bro, abstrak yang memberi banyak gambaran

    ReplyDelete
  3. wah.. beralih bidang pulak.. lepas ni boleh dah bukak galeri lukisan ni.. =]

    ReplyDelete
    Replies
    1. HEHE.. BUAT SENDIRI, GANTUNG KAT RUMAH SENDIRI JE.. :)

      Delete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...