Thursday, November 1, 2012

WORD VERIFICATION MENYUKARKAN


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Saya tidak mahu berkata banyak, cuma saya nasihatkan agar benda alah ini dibuang dari blog supaya penulis blog lain agak keberatan untuk meninggalkan komen di blog kita. Biarlah gambar-gambar di bawah ini menerangkan segalanya.






16 comments:

  1. saya pun tak suka .. tapi mungkin pemiliknya tak perasan atau tak reti nak buang kot !

    ReplyDelete
  2. Kena bgtau empunya blog. Sy pnh tegur. Mmg diorang tatau sbb newcomer. Alhamdulillah, klu tegur dgn baik...diorang faham.

    ReplyDelete
    Replies
    1. YA.. MEMANG ADA SEGELINTIR YANG TIDAK TAHU..

      Delete
  3. Dorang tak perasan agaknya. Aritu saya tegur member blog saya pasal VW nih. Trus dia buang. Memang dia tak tau ada VW.

    ReplyDelete
    Replies
    1. YA.. MUNGKIN MEREKA TIDAK PERASAN..

      Delete
  4. Mmg ada yg taktau apa tu semua...ada baiknya yg tau cuba jelaskan dgn cara yg mudah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. BETUL JUGAK.. NANTI KENA JELASKAN..

      Delete
  5. hahahahahaha.. macam2 yang bro isi dalam tu ye.hahahaha

    ReplyDelete
  6. CIKGU : ADA.. BAIK CIKGU BUANGKAN.. :)

    ReplyDelete
  7. ok i dah lama removed bendalah tu ok.. ke ada lagik? heheeheh

    ReplyDelete
  8. MADAM : DAH TAKDE.. OKLAH TU..

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...