Friday, November 9, 2012

I'M NOT A PHOTOGRAPHER


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Saya bukanlah seorang jurukamera handalan, apatah lagi mempunyai kamera yang canggih manggih. Namun saya mempunyai minat dalam bidang menangkap gambar. 

SILA KLIK DI SINI


Namun apakan daya, kamera Olympus cokia saya  sudah rosak, sekarang hendak ambil gambar pun sudah tidak boleh. Mengharapkan kamera telefon bimbit isteri saya sahaja.

Entah bila mahu beli kamera yang baru di masa pelbagai keperluan kewangan hendak digunakan, dengan kereta yang kemek untuk diperbaiki, adik bongsu yang hendak berkahwin dengan orang utara (Perlis), dengan perancangan percutian ke Langkawi. 

Huh.. Ada yang sudi hadiahkan kamera?? :)

10 comments:

  1. saya juga minat bergambar... teringin nak pakai kamera yang canggih2 tu..

    hahaha.. kalau saya hadiahkan kamera, nanti saya pulak yang tercangok sorang2..hehhehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ALAAA BONI.. HADIAHKANLAH.. HADIAHKANLAH.. BONI KAN KACAKK. :)))

      Delete
  2. Queen pun suka ambil gambar tau tp tula nasib kita sama camera Olympus cokia yg ada dah x boleh digunakan.. skrg ni hanya gunakan hp jer.. ;)

    p/s: terima kasih wish birthday queen yer

    ReplyDelete
    Replies
    1. KAMERA SAYA DULU ANAK SAYA HEMPAS SAMPAI ROSAK LENSANYA.. ERM... SAMPAI SITU SAJALAH REZEKINYA..

      Delete
  3. saya guna lumix cokia gak. tapi lumix gambar memang bagus. wpon cokia

    ReplyDelete
    Replies
    1. COKIA PUN OKAY APE.. JANJI BOLEH AMBIL GAMBAR..

      Delete
  4. ada orang yg sanggup tak makan 'ikat perut' semata2 nak beli kamera canggih DSLR cthnya.., memang begitulah kalau minat mengatasi segalanya,...sy doakan kamu dapat kamera yg diinginkan.

    ReplyDelete
  5. HEHE.. MACAM KEGILAAN MENGUMPUL MILO JUGAKLAH YE..

    ReplyDelete
  6. pelan pelan kayuh, hujung tahun biasa ada offer :)

    ReplyDelete
  7. IARYYLR : MEMANG TENGAH KAYUH PELAN-PELAN NI.. :)

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...