Thursday, November 8, 2012

BOBOIBOY LAGI


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
 
Siapa yang biasa membaca blog saya ini pasti akan teringat entri saya berkenaan Jom Kumpul BoBoiBoy @ Petronas.
 
Pada bulan Oktober yang lepas saya telah mengumpul 2 miniatur animasi BoBoiBoy iaitu BoBoiBoy Kuasa Angin dan Yaya. Pada bulan November ini pula 2 lagi miniatur saya dapat kumpul iaitu BoBoiBoy Kuasa Tanah dan juga Ying.
 
Jom, siapa yang masih belum dapat miniatur animasi ini, dapatkannya di kedai Mesra @ Petronas.
 
BoBoiBoy Kuasa Tanah

Ying


Miniatur BoBoiBoy bagi Bulan Oktober dan November

Sedang menunggu keluaran bulan Disember pula iaitu BoBoiBoy Kuasa Petir dan Gopal. Selepas itu, lengkaplah koleksi BoBoiBoy... :)

10 comments:

  1. macam mana nak dapatkan ni? comel lah..

    ReplyDelete
  2. FTR : BOLEH DAPATKANNYA DI KEDAI MESRA PETRONAS..

    ReplyDelete
  3. Bila nak keluar ke Sabah?Sudah lama aku tunggu...TT.TT

    ReplyDelete
  4. MMDGABE : KAT SABAH TAK KELUAR LAGI KE?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Belum lagi.Setiap hari,aku pergi ke petronas.Aku nampak si Boboiboy angin dan si Yaya sahaja.

      Delete
  5. MMDGEBE : SABAR.. NANTI SAMPAILAH TU..

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...