Sunday, August 26, 2012

BERHARI RAYA BERSAMA MILO

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
 
Sudah lama juga tidak mengemaskini blog ni. Sudah hampir nak naik sawang dah. Almaklumlah, beraya di rumah emak, tiada talian internet di sana. Kepada sesiapa yang berkenaan, kita masih lagi di musim perayaan Hari Raya Aidilfitri, justeru saya sekali lagi memohon ampun dan maaf sekiranya ada kesilapan yang telah saya lakukan.
 
Walaupun sibuk berhari raya, namun Milo tetap tidak dilupakan. Semasa berjalan beraya, mata melilau juga memerhati dapur orang, manalah tahu ada barang-barang Milo yang boleh dijadikan koleksi, hehe...
 
Nak dijadikan cerita, Hari Raya ini tiadalah apa yang menarik sangat tentang Milo pun. Cuma adalah beberapa barang yang saya beli via Mudah.My dan satu gelas pemberian abang. Semuanya sudah diambil dan tersimpan sebagai koleksi saya.
 
Jom layan saya koleksi terbaru ini. Sekiranya mahu melihat gambar "close up", klik di sini ---> http://koleksimilo.blogspot.com/

Yang berwarna coklat tu dengar ceritanya memang retro

14 comments:

  1. bertambah lagi koleksi milo ye..hehehe

    ReplyDelete
  2. pergh...happy kawan aku seorang nie...

    Selamat hari raya

    ReplyDelete
  3. Bertambah lagi koleksi. Lpas ni bley bukak galeri milo ☺☺

    ReplyDelete
  4. bagus betul lah inche fairus ni..

    pencinta milo sungguh.. =)

    ReplyDelete
  5. ndak bagitaw...kad raya hang baru aku terima...hehehe...terima kasih pok...

    ReplyDelete
  6. nnt leh bkk galeri milo kt tepi jam tu..hehehe..;p

    ReplyDelete
  7. NUR LAVENDER : INSYAALLAH.. KALAU AWAK RAJIN SUMBANG ARTIFAK MILO, LAGI CEPAT SAYA BUKAK GALERI.. :)

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...