Sunday, July 29, 2012

LABAH-LABAH MENJELMA MENJADI ORANG

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Ops... Jangan gelabah dan terlalu teruja untuk melihat labah-labah menjelma menjadi orang. Sebenarnya saya mahu berkongsi sedikit dengan koleksi terbaru yang saya perolehi di restoran Kentucky Fried Chickhen (KFC) iaitu figura Spiderman.

Sekiranya dulu saya ada menunjukan figura Upin dan Ipin yang juga saya perolehi di restoran KFC, kini giliran Spiderman pula yang saya rembat. Kalau dulu, hendak beli figura Upin dan Ipin kena menunggu tarikh-tarikh tertentu baru ia dijual, namun untuk figura Spiderman ini, ia tidak perlu. Kita boleh beli terus keempat-empat figura yang ditawarkan.

Jom apa kata layan gambar figura Spiderman ini. Jadi, siapa yang masih belum tahu tu, apa lagi, pergi ke KFC sekarang...

Aksi bergayut

Aksi mengeluarkan sarang labah-labah

Aksi melawan musuh

Aksi memanjat dinding

8 comments:

  1. kat sini asyik habis sto jer, jadi malas pula nak cari lagi :(

    ReplyDelete
  2. IARYYLR : BARU2 START NI BANG.. USAHA LAGI..

    ReplyDelete
  3. Uish, hobi kumpul toys KFC ke? Anak tak kaco ke?

    ReplyDelete
  4. FARA : YE.. HOBI BARU JUGAK NI.. :)

    ReplyDelete
  5. LYA : A'AH.. TERBARU DARI LADANG AYAM KFC.. :)

    ReplyDelete
  6. ada hobi baru ke geng...apapun terbaik

    ReplyDelete
  7. UMRAH : APA SAJA YANG AKU MINAT NAK KUMPUL, AKU AKAN KUMPUL :)

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...