Thursday, July 26, 2012

KATA SPONTAN NO 16 : BAGAIMANA PUASA SAYA???


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Beginilah keadaan saya walau bukan di bulan puasa. Namun apabila bulan puasa saya juga tidak terlepas dari memandang wanita-wanita Mat Saleh yang baju terdedah di dada. Amoi-amoi dari China, Jepun dan Korea yang betis dan peha putih melepak. Bukan sengaja nak pandang, tapi terpandang.

Nak buat macam mana? Sudahnya bekerja di industri pelancongan. Kiri, kanan, atas, bawah atau mana-mana saja saya berlalu pasti akan terserempak dengan mereka-mereka ini.

Timbul persoalan di dalam batu jemala.., bagaimanakah puasa saya?

16 comments:

  1. sekali pandang ja kan ?..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ENTAHLAH.. TAK PERASAN BERAPA KALI.. :)

      Delete
  2. kalau pergi bazar pon sama. bukan pelancong, orang kita jugak yang berpakaian 'sopan' tu. huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh ye ke? tahun ni belum perasan lagi..

      Delete
  3. hahahaha.. tau takpe... bukan cakap omputih or orang asing, orang kita pun pakai baju seolah2 berbogel.. bukan nak tgk, tapi anak mata ni selalu je tertengok. makin ditepis, makin nak tgk.. hurm. kuasa aurat perempuan.. patutlah makin ramai perogol sekarang ni

    ReplyDelete
  4. terpandang nak buat camna, samalah kalau tengok paper dan tv, bukan dari niat pun :)

    ReplyDelete
  5. dugaan besar tu geng...di sini pun apa kurangnya...

    ReplyDelete
  6. kita puasa tapi kita tetap ada nafsu..so,mmg cabaran kat manusia la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. NAFSU TU LA YANG SUSAH NAK BENDUNG JUGA SELAIN SYAITAN..

      Delete
  7. Assalammualaikum ...

    Sekali pandang takpe lagi kot .. Tapi kalau asik terpandang2 tu .... masalahlah ... huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. BETUL TERPANDANG, NAIK KE OFIS TERPANDANG, TURUN TANGGA OFIS TERPANDANG, PERGI KE GALERI TERPANANG.. ADUHAI..

      Delete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...