Tuesday, January 3, 2012

MENGEJAR BAYANG : BUKAN KAKI JOLI






Burung Merpati jika berduaan pastinya kita akan menyataka "Merpati Dua Sejoli". Jika seekor sahaja, mungkin membawa pengertian yang ianya tidak suka berjoli dan ianya bukanlah kaki joli.

11 comments:

  1. hahahahaha...aku suka entry ni......tapi...aku tak tahu kenapa?hehe....
    sesuatu yang memerlukan kita berfikir dengan lebih mendalam tentu lebih menarik :P

    ReplyDelete
  2. aku solo.. dan aku bukan kaki joli popuan.. haha..

    ReplyDelete
  3. Mgkn burung itu anti-sosial? Mungkin jelmaan Ebenezer Scrooge?

    Siapa tau?

    ReplyDelete
  4. itu maknanya kita hidup perlu bermasyarakat..perlu bermuamalah..kita tak boleh hidup sorang2 di dunia ini..

    mcm dlm solat, kalau nak dpt pahala 27 kali ganda, kne solat sekurang2nya berdua..

    klu kita solat sorang, dpt 1 je maknanya..( itupun kalau dpt huhuhhu)

    ReplyDelete
  5. binatang pun ada kaki pasif xnk campur org ke?heheh

    ReplyDelete
  6. AMRY...ZUL FATTAH...FARAH...SAHROM...LYA...IEDA...FAIZ

    TERIMA KASIH DATANG DAN KOMEN.. ;)

    ReplyDelete
  7. ALANGKHOMA : PANDAI... PANDAI BACA YG TERSIRAT.. ;)

    ReplyDelete
  8. wah, best nie!, ingatkan 'THE CROW', burung merpati memang menarik, tapi sedapkah daging burung merpati?

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...