Sunday, December 18, 2011

# 10 LENSA KAMERA CABUK - SEPETANG DI SUNGAI MELAKA





Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Memang indah sungguh berjalan-jalan di Sungai Melaka. Kalau dahulu, Sungai Melaka sangat kotor. Tetapi dengan keprihatinan Kerajaan Negeri untuk membangunkan Sungai Melaka sebagai produk pelancongan di Melaka, ianya kini dilihat amat bersih sekali. Petang-petang ramai yang berjoging di pesisir sungai, bawa anak-anak berjalan, melihat bot "Melaka River Cruise" dan melihat matahari petang. Sungguh mendamaikan.








18 comments:

  1. Melaka makin cantik & maju. N9 gak yg tak membangun...huhuhuh...

    ReplyDelete
  2. fiza: setuju dengan hang...aku dh beberapa tahun kerja kat N9..mmg amat menyedihkan tahap pembangunan disini...kenapa kerajaan negeri tidak belajar dr melaka dan selangor ?? huhuhuhh

    ReplyDelete
  3. FIZA : JANGAN LUPA, MELAKA MERUPAKAN NEGERI YANG TERBERSIH.. ;)

    ReplyDelete
  4. SAHROM : MELAKA NI NEGERI KECIL. MUNGKIN SENANG SEDIKIT NAK URUS BERBANDING NEGERI SEMBILAN.

    ReplyDelete
  5. Indahnya Melaka...dah lama tak p Melaka. huhuhu...

    ReplyDelete
  6. bila lah aku nak pijak melaka...haishh

    ReplyDelete
  7. mmg worth it naik cruise tuh esp waktu mlm. santek!

    ReplyDelete
  8. CIKGU TIE : DATANGLAH MELAKA...

    ReplyDelete
  9. AMRY : DATANG JANGAN TAK DATANG..

    ReplyDelete
  10. dah pernah naik dah...rasa cm kat itali..hahaha

    ReplyDelete
  11. bab kebersihan Melaka is the best..

    ReplyDelete
  12. PM : WSALAM.. TERIMA KASIH KERANA MENJENGUK.. ;)

    ReplyDelete
  13. melaka ni, kejap je tak pegi dah berubah lagi kan...

    ReplyDelete
  14. MAMANORIZ : AAH.. SEBAB KITORANG SINI BANYAK GUNA MAGIK.. SEKEJAB2 BERTUKAR.. ;p

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...