Tuesday, November 1, 2011

MENGUBAH BUNGA





Ingat tak satu masa dahulu apabila anakku Muhammad Fahim melukis sebuah lukisan abstrak? Rupanya berseni juga anakku ini. Sebagai menyanjungi lukisan yang dia lukis, aku telah pamerkan di dinding rumah aku. Semoga apabila dia besar nanti, dia akan bangga yang lukisan itu adalah lukisan yang dia buat semasa usianya 3 tahun.

Tidak cukup dengan itu. Baru-baru ini aku pergi ke rumah mertua dan di situ anakku Muhammad Fahim sekali lagi mempamerkan kemahiran semula jadinya yang boleh dikatakan berseni dengan mengubah bunga. Erm... Macam-macamlah si Muhammad Fahim ni.

Kalau sudi nak tengok gambar Muhammad Fahim mengubah bunga, bolehlah tonton video di bawah :

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


15 comments:

  1. bagusnyerrr..berjiwa seni nih..


    *sory dh lama sy x ke sini. busy..:)

    ReplyDelete
  2. AZZEY : ITS OK.. APE YANG DIBUSYKAN TU?

    ReplyDelete
  3. wah, kreatif bujang sorang ni...

    ikut bakat mak nye ke bapak nye ni?

    ehehehe

    ReplyDelete
  4. saya pon tak pandai gubah
    malas nak blaja. hahaha
    bagus dia ni. dah besar bleh cantikkan rumah

    ReplyDelete
  5. buleh la ganti eric yg dalam decor b'sama eric tuh bila besor nanti. mana tau kan..

    ReplyDelete
  6. Kreatifnya kamu. Bukan calang2 tau. Galakkan dia lagi ye?

    ReplyDelete
  7. aku rasa dia menurun dari bakat hang, bro..hang pun ada bakat ke arah itu kan..klu dikembangkan, mesti superb...

    ReplyDelete
  8. perghhh.. memang berbakat..

    cayalah Fahim!.. ^^,

    ReplyDelete
  9. MAMANORIZ : SUDAH TENTULAH BAPANYA.. :)

    ReplyDelete
  10. ARELEEZ : NANTI DAH BESAR HARAP DIA LEBIH BAGUS DARIPADA ERIC BOTAK.. :)

    ReplyDelete
  11. FARA : INSYAALLAH.. AKAN DIGALAKKAN...

    ReplyDelete
  12. FTR : AWAK PUN BERBAKAT JUGAK...

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...