Tuesday, November 29, 2011

BERTUKAR KEPALA (HEADER)





Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Sudah terlalu lama rasanya saya tidak menukar kepala (header) bagi blog saya ini. Pada hari ini saya telah menukarkan kepala blog saya kepada yang baru. Nampak ringkas bukan. Bagi sesiapa yang sudah biasa bertandang ke blog saya ini, janganlah terperanjat pula apabila melihat kepala blog saya sudah bertukar. Jangan pula ada nanti yang tidak dapat mengenali blog saya pula.

Buat masa ini, hanya kepala blog saja yang saya tukar. Mungkin pada suatu masa nanti bahagian templatnya juga akan diubah.

Kepala blog yang baru. Harap semua dapat menerimanya. Boleh komen kalau mahu.

Inilah kepala blog yang lama. Hampir 2 tahun lebih menggunakannya. Tidak terus dibuang, akan tetap disimpan.

23 comments:

  1. Discover blogs, pics and videos you otherwise wouldn't have at http://kendrabing.com Or submit your own today!

    ReplyDelete
  2. Patutlah nampak lain. Bro suka warna hitam dan puteh yer?

    ReplyDelete
  3. KENDRA BING : TQ..

    AKUBIOMED : BIASALAH.. HITAM PUTIH TAHI CICAK.. ;)

    ReplyDelete
  4. tak ada gambar...hitam putih.....professional look...ringkas....nice bro...kepala aku jer yang tak bertukar2..malas aku nak belek2..huhu

    ReplyDelete
  5. header lebih simple nampaknya ya fairus...

    saya pun dah lama tak ziarah sini..:)

    ReplyDelete
  6. wah.. kepalanya sudah ditukar..

    yelah.. dulu memang header tu je asyik sy terpandang.. lama jugak guna header tu eh..

    ReplyDelete
  7. ok bro.simple dan menarik..tp kalau bro letak bangunan bersejarah kat melaka sbg tema atau header blog ini pun menarik...blog bro dan melaka tidak dpt dipisahkan

    ReplyDelete
  8. Header yg lama jgn dibuang sbb kenangan tu.

    ReplyDelete
  9. AMRY : BRO.. SAYANGILAH BLOG ANDA.. ;)

    ReplyDelete
  10. YUS : YE.. DULU WARNA WARNI.. ;)

    ReplyDelete
  11. FTR : YALAH.. SUDAH TUKARLAH TU.. ;)

    ReplyDelete
  12. SAHROM ; LUPA NAK TARUK SUB TAJUK, PELANCONGAN...

    ReplyDelete
  13. FARA : SUDAH TENTU TIDAK DIBUANG..

    ReplyDelete
  14. Macam mana kepala sekali pun...selagi blog tu kepunyaan blogger Fairus.com, Cikgu Tie mesti datang punya. Lagi pun itulah satu-satunya blog orang muzium yang cikgu tie kenal di alam maya ni.hehehe...
    P/S: Suka header dulu lagi. Mungkin kerana dah biasa dgn warna-warninya sehingga rasa janggal sikit dgn header ni.

    ReplyDelete
  15. Nampak simple & kemas, kira ok lah nih.

    ReplyDelete
  16. CIKGU TIE : HEHE.. TERIMA KASIH CIKGU. CIKGU SUKA HEADER YANG DULU YE, TAKPE.. NANTI2 CIKGU SUKA JUGA DGN KEPALA NI.. IYLAH, BENDA BARU LA KATAKAN.. ;)

    ReplyDelete
  17. tetiba teringat kat header lama..

    hehehe.

    ReplyDelete
  18. E.U : SIMPLE IS RINGKAS. RINGKAS IS SIMPLE.. ;)

    ReplyDelete
  19. FTR : MESTILAHKAN.. DULU PUNYAKAN PENUH WARNA (COLORFUL)

    ReplyDelete
  20. MADAM : BETUL KE NI.. KAU NAK CAKAP TAK CANTIK PUN AKU TAK KISAH.. ;p

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...