Tuesday, October 4, 2011

CALON-CALON USTAZAH PILIHAN





Wah.. Bertambah lagi rancangan realiti TV berbentuk Islamiah selepas berjayanya rancangan Imam Muda. Siapa masih belum mengenali calon-calon Ustazah Pilihan, adalah elok kita berkenalan sama... :)


Siti Norhafidza

Siti Fatimah Mad Yatim

Siti Fatimah Mohd Sharif

Nurul Hidayah

Nur 'Atieqah

Nur Aqidah

Nun Faizah Rohana

Nina Syazmeen

Masfira

Maryanti

Firus Akhtar

Sumber : ASTRO

12 comments:

  1. entah lah bro, aku memang x setuju sangat program mcm ni. aku rasa cam bersalah je. memang ler program cam ni lebih baik dari Akademi Fanta tu, tapi bukankah lebih elok tiada klu sekadar mencarca marba kan dan mengharu birukan? sekadar pandangan peribadi aku je..

    ReplyDelete
  2. PANGLIMA : KITA FIKIR YANG POSITIF JE.. JANGAN BERSANGKA BURUK.. INGAT TAK CERAMAH DALAM KERETA TADI...

    ReplyDelete
  3. elok ke rancangan mcm nie??just pendapat sy la..kalo imam muda ok lg tp bile ustazah pilihan nie rasa mcm sumthing yg xptt dia wat..tp xpe la kita anggap baik jer la :)

    ReplyDelete
  4. FADHEELA : KITA FIKIR YANG BAIK JE LA...

    ReplyDelete
  5. semoga rancangan ini mendapat sambutan....lagipun daripada program TV ia memberi kita pengajaran dan ilmu baru...tengok sahaja dalam Imam Muda...ada yang kita tidak tahu dan ia sebahagian ikutan kita untuk memperbaikinya...

    ReplyDelete
  6. tak brp setuju tapi sbb dah on-air so harap ia membawa perubahan positif pd masyarakat..

    kbanyakan ustazah ni dah kawin, siap ada tinggal anak dan berenti keje...
    so harap pengorbanan tu tak sia-sia dan manfaatkan peluang sebaik mungkin...

    ReplyDelete
  7. fairus,bila awak komen kat blog kita,masuk kat spam la. kenapa ek jadi begitu.huhuhu

    ReplyDelete
  8. MAMANORIZ : HARAP BEGITULAH...

    ReplyDelete
  9. LYA : OH, YE KE? NAPE PULAK ERK? SAYA PON TAK TAU...

    ReplyDelete
  10. mntk2 dieorng ni ikhlas nak jadi ustazah..

    ReplyDelete
  11. FAIZ : TENGOK MUKA MASING2, INSYAALLAHIKHLAS..

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...