Monday, September 19, 2011

GAMBAR PERBARISAN MERDEKA KE-54 @ HARI MALAYSIA @ MELAKA

Selepas melihat gambar-gambar perbarisan kemerdekaan member blogger aku SAHROM, aku pun teringin nak publishkan sekali gambar kenangan aku semasa perbarisan menyambut Hari Kemerdekaan Ke-54 di Bandar Hilir, Melaka pada 16 September 2011 yang lepas.

Gambar sebelum perbarisan sebenar. Ini sedang berlatih berkawad.

Gambar semasa raptai penuh. Lidah itu menunjukan betapa bestnya aku merasai raptai perbarisan.. :p

Bergambar dahulu sebelum memulakan perbarisan

Rumput ni lah yang kitorang pijak.. :)





Berbaris lenggang-lenggang kangkung... Ceria je dak Fairus tu.. :p

Namun bersemangat di hadapan pentas utama.. :)

Antara pasukan lain yang terlibat sama

Antara pasukan lain yang terlibat sama

Pasukan pancaragam pun terlibat sama

8 comments:

  1. WAH!!!! entri kita sama la bro hari ini..cayalah...baju jabatan bro mmg smart la...merah menyala..itu merangkap baju korporat kan...

    aku tak leh tgk band tue..terkenang masa aku meniup trompet masa zaman sekolah dulu huhuhuhhhh

    ReplyDelete
  2. SAHROM : PERH.. TIUP TROMPET, MESTI PANDAI BACA KOD NI...

    ReplyDelete
  3. oh, se geng dgn sahrom ek!

    meriah tul smabutan tu kan...best

    ReplyDelete
  4. FAIZ : MESTILAH.. MALAYSIA BOLEH...

    ReplyDelete
  5. ape ke jadahnyer sampai terjelir lidah tuuu..hihi :P

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...