Friday, August 19, 2011

SEDANG LAYAN STIM

Layan stim? Memang aku tengah layan stim. Bukan stim ganja, gam atau sebagainya. Sebaliknya mata ku stim kerana panahan ubat selsema yang aku ambil masa bersahur pagi tadi. Bayangkanlah, sampai sekarang dia punya kesan ada lagi.

Aku rasa ubat selsema ni kandungan dadah dia banyak kot. Sudahlah mengantuk saja, mata pun naik stim. Pagi tadi masa tadarus Al-Quran, baca pun tunggang langgang. Aku siap beritahu hari ni ada khayal sedikit.

Harap-harap cepatlah sembuh selsema ni. Semalam agak teruk sedikit, tapi hari ni nampak dah nak pulih. Rehat sekejab lagi mahu tidur sebentar. Harap tak terlajak dah la.




12 comments:

  1. Ouh, bila stim ngantok, mmg tak dapek bt pape la...hehehe!

    ReplyDelete
  2. hahahaha! ingat stim ape lah bulan pose ni, buat terkujat je, hehehhe :)

    ReplyDelete
  3. MOMMY FARA : TU LA PASAL.. KESAN UBAT NI MACAM APETAH..

    ReplyDelete
  4. LYA : TQ YE... DAH NAK BAIK DAH NI..

    ReplyDelete
  5. IEDA : ALA, KO NE MEMANG... INGAT YANG LAIN JE.. :p

    ReplyDelete
  6. ubat batuk n ubat selsema memang kuat bro..buat ngantuk..kadang ada pperingatan kat botol ubat tu kalau makan atau minum ubat tu akan buat ngantuk..sebagai safety..mana tahu, pas2 makan atau minum drive atau buat kerja bahaya ker....kuat penangan dia

    ReplyDelete
  7. AMRY : TU LA PASAL... KHAYAL AKU DIBAUTNYA...

    ReplyDelete
  8. Kesiannya...kuat betul kesan ubat selesema tu yer! Kenapalah tak ambil cuti rehat ajer.

    ReplyDelete
  9. CIKGU TIE : TAPI KINI SUDAH BAIK.. :)

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...