Sunday, August 28, 2011

PERTAMA KALI BERBLOGGING DI RUMAH

Hari ini dalam sejarah! Ape tak sejarahnya, hari ni merupakan kali pertama aku berblogging dan berinternet di rumah. Sebelum ni aku anya berinternet di pejabat dan sekali sekala di cyber cafe.

Nak tahu kenapa aku tiba-tiba berinternet di rumah? Bukan kerana apa, tetapi sebenarnya aku sudah masuk line internet di rumah. Yahoo... :) Aku menggunakan TM Streamyx. Dan rumah aku sekarang sudah mempunyai telefon rumah dengan pakej RM 10.00 sebulan dengan panggilan tempatan. Kalau panggilan kepada talian hanphone, kenalah bayar lain charge.

Kenapa aku pilih TM Streamyx? Sebabnya aku sudah survey terlebih dahulu. Bila dilihat kawan-kawan dan ahli keluarga aku yang lain yang menggunakan Broadband, ternyata ada masalah. Jadinya, tanpa mahu masalah itu melanda diri aku, aku ambillah pakej TM streamyx yang sememang laju dan tiada masalah. (buat masa nilah..)

Lepas ni adalah aku sedikit lebih masa untuk berblogging kat rumah. :)




5 comments:

  1. Betul tu Fairus, menggunakan Broadband memang selalu ada masalah, Sebenarnya Cikgu Tie pun dalam cadangan untuk tukar kepada TM Streamyx.

    ReplyDelete
  2. cikgu tie : tepat lah pemilihan saya memilih sreamyx ni la ye..

    ReplyDelete
  3. memang tepayt la pilihan ko bro...broadband memang selalu problem..lembab bikin panas..alang2 pakai line terus dari pakai wireless ni...

    lepas ni lagi rancak l a ko bebrlogging erk....hehe

    ReplyDelete
  4. AMRY : TU LA PASAL.. BANYAK KALI DENGAR PASAL BROADBAND NI PROBLEM.. SESETENGAH TEMPAT JE OK...

    ReplyDelete
  5. AMRY : TU LA PASAL.. BANYAK KALI DENGAR PASAL BROADBAND NI PROBLEM.. SESETENGAH TEMPAT JE OK...

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.