Tuesday, August 16, 2011

AKU BUKAN FIFI FAIRUZ FUYOO!!!

Hehe.. Siapa tak kenal Fifi Fairuz Fuyoo angkat tangan... Sebenarnya nama kitorang je yang sama, tapi orangnya lain-lain. Kalau nak kenal siapa Fifi Fairuz Fuyoo, lihat gambar di bawah ni.


Ha.. Ni la sebenarnya Fifi Fairuz Fuyoo, pengacara rancangan Edisi Khas di TV3. Memang terbaik dan lawaklah cerita ni. Nak-nak si Johan ni yang mengacaranya. Aku ni, masa dia memperkenalkan nama dia Fifi Fairuz Fuyoo tu pun dah lawak dah. Dah boleh buat aku ketawa terbahak-bahak.

Kalau siapa yang belum layan lagi cerita Edisi Khas ni, aku cadangkanlah korang tengok sama. Bagi aku, ianya lawak. Tapi kalau korang kata tak lawak tak tahulah pulak.

Kalau nak tengok cerita ni, ianya ditayangkan pada setiap hari Selasa bermula pada pukul 10.00 malam di TV3.

(Ps : aku bukan pasal apa buat entry ni, cuma rasa kelakau sangat dengan nama FIFI FAIRUZ FUYOO... Hahahaaha) :p





22 comments:

  1. mmg best Edisi khas ni kan...hehehe

    dia lawak, tapi ada mesej....

    ReplyDelete
  2. AKU JARANG TGK LA, BRO..TP RAMAI KATA MMG LAWAK TAHAP GABAN HUHUHUHUHHH

    ReplyDelete
  3. saya jarang tgk tv malam2. biasa dok belek novel sampai ngantuk. hihi.

    ReplyDelete
  4. xpernah tgk sbb sekarang ni jarang sgt tgk tv..

    ReplyDelete
  5. MAMA NORIZ : BETUL TU, LAWAK DIA BERMESEJ DAN ADA PENGAJARANNYA..

    ReplyDelete
  6. SAHROM : BUKAN SETAKAT TAHAP GABAN, SIAP TAHAP ULTRAMAN JUGAK...

    ReplyDelete
  7. LYA : ORANG POMPUAN MEMANG CAMTU.. SUKA BACA NOVEL...

    ReplyDelete
  8. FAIZ : BAGUSLAH KO JARANG TENGOK TV..

    ReplyDelete
  9. bukan sekadar nama sama bro.aku tengok muka pon dah nak dekat sama tu..hehehehe...tak nah tengok lagi..nanti aku try usha..tempat aku tv3 tak dapat .adehhh

    ReplyDelete
  10. APESAL PLAK TEMPAT KO TAK DAPAT TV3?

    ReplyDelete
  11. kat kampung aku dapat la..kat umah sewa tak dapat sebab kawasan bukit..kawasan bukit ni paham2 la siaran dia...kalau ada astro kot la aku boleh tengok..hehe

    ReplyDelete
  12. hehehe.... Johan (",) i laike....

    tapi Fifi fairus fuyoo xkenal la plak...huhu

    ReplyDelete
  13. penah tgk. not bad! kelakor jugak la..

    ReplyDelete
  14. AMRY : MASUK LA ASTRO.. AMIK BASIC BARU 40 SEBULAN...

    ReplyDelete
  15. BOYPJ : JOHAN A.K.A FIFI FAIRUZ FUYOO

    ReplyDelete
  16. ARELEEZ : MEMANG KELAKAU LE...

    ReplyDelete
  17. Kenapa cikgu tie nampak fairus macam fairuz fuyoo ajer?Macam dua beradik ajer. Muka nak sama.hehehe...

    ReplyDelete
  18. CIKGU TIE : SAMA KE? MANA SAMA...

    ReplyDelete
  19. kami selongkar,kami bongkar kami kupas

    ReplyDelete
  20. WAN : TAGLINE FIFI FAIRUZ FUYOO TU.. :)

    ReplyDelete
  21. akummg minat gler kat johan ni...suke johan <3...pelawak terbaik lah...haha

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...