Thursday, May 26, 2011

KANTOI : GAMBAR CURI

Hehe.. Bukan gambar curi apapun. Cuma ni gambar aku yang diambil oleh juru kamera yang mengambil gambar aku secara spontan semasa aku di Negeri Sembilan sempena Sambutan Hari Muzium 2011.

Ops... Merokok membahayakan kesihatan. Jangan tiru aksi ini.

Ha.. Hello.. Macammana harga saham hari ini?

Siapa pulak SMS ni, orang tengah sibuk ni...

Konon-konon pandai main pool... :p

Yang ni bukan gambar curi.. Ni gambar konon-konon nak jadi rockers... :)





8 comments:

  1. err.. ape beza pool ngan snooker, ek? macam sama jer kan..

    ReplyDelete
  2. pool dengan snooker tak sama.. snooker mejanya besar skit..pool pulak macam2 jenis cara main..

    ReplyDelete
  3. gambar tengah kol 2 bukan tanya pasal saham... cakap ngn bibi ni..hehe

    ramai jugak kt dlam bilik men pool ni... belakang 2 bowling ke?

    ReplyDelete
  4. tak kan ko main sengsorang kot bro pool tu...adehhh...hehe

    ReplyDelete
  5. huhuhu sy rasa sy kenal anda la!! tp di mana yaaaaa!! muka familiar giler!

    ReplyDelete
  6. FADHEELA : AWAK ORANG TANJONG KAN?

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...