Saturday, April 30, 2011

UPDATE FROM LOCATION MELAKA INTERNATIONAL CLASSIC BIKE FESTIVAL 2011 (30 APRIL 2011)

Gerai jualan barangan antik

Barangan Chopper turut dijual

Bebetul klasik ni...

Deretan motorsikal Marshall

Dari Johor pun datang jugak..

BSA, Norton... dan banyak lagi motorsikal klasik British

Memang rabaklah...

Tak ketinggalan dari Singapura...

Siap bawak senapang lagi tu...

Cun giler...

Lebih dari 300 buah motorsikal klasik dipamerkan

Erm.. sempat jugak berposing...

Menarik tak.. Bagi sesiapa yang terasa nak melihat motorsikal klassik ni, apalagi, jemputlah datang ke Bandar Hilir, Melaka, esok masih ada lagi... :)





3 comments:

  1. Nampak seni sungguh motorsikal klasik
    nie yer! Seni sampai ke org yang berposing berdekatan dengannya.hehehe....

    ReplyDelete
  2. Owhhhhhhhhhhhh..aku tergoda dgn motor2 besar itu..:P

    ReplyDelete
  3. kalau dapat simpan barang2 antik macam ni, memang satu kepuasan wooooo...mengimbau kenangannnn...

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...