Thursday, April 21, 2011

PESERTA IMAM MUDA MUSIM KE- 2

Siapa yang tak pernah tengok rancangan Imam Muda. Alangkah ruginya kalau korang tak tengok, pasal rancangan ini lebih baik ditonton seisi keluarga dan banyak manfaatnya. Dari rancangan ini kita dapati sebenarnya ramai lagi orang-orang yang baik ataupun orang yang hendak melakukan kebaikkan.

Taknak cerita banyak, disini aku nak kenalkan calon-calon Imam Muda musim kedua. Siapa dah tau takpe, ni bagi yang belum tahu je.. :)



Zulfadli

Wan Najdi

Nazrul Izwan

Mujahid

Mohd Hassan Adli

Mohd Fakhrurrazi

Mohd Azlan

Ammar

Ali Khairudin

Abdul Fattah



7 comments:

  1. suke tgk imam mude rancangan oasis..
    terbaik!! calon2 suami..hehe..

    entry terbaru singgah lah..

    http://sweetchoc91.blogspot.com/2011/04/kerana-cinta-kau-murtad-eh.html

    ReplyDelete
  2. Bagus program ni.Sebab tu dapat pengiktirafan dr luar negara.Season first saya sempat tengok beberapa episod & peringkat akhir je.Bkn calang2 org boleh masuk.Encik Fairus tak try ke?hihi

    ReplyDelete
  3. IM yang pertama dulu pon saya x pnh mis. yg kedua ni pon nak tgk juga..:)

    klik HB

    ReplyDelete
  4. ASSALAMUALAIKUM BRO..
    yg pasal churp2 tue..aku sendiri pun tak tahu camne aku punya jadi mcm tue coz aku ikut tutorial kat google..aku try satu persatu smpai jadi...elok hang try mcm tue kot..try & error heheheee

    ReplyDelete
  5. wan najdi tu cam dr izzi lah. 'renung2kan & selamat b'amal..!' he3..

    ReplyDelete
  6. memang best program ni... terbaeeeek

    ReplyDelete
  7. Dtg klik HB jelah dulu...x de n3 baru...:)

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.