Friday, March 18, 2011

WADAH PANGLIMA : SARAT DENGAN INFORMASI

Haa.. Berjumpa kembali dalam segmen "Nak Buat Bloglist, Siapa Nak Angkat Tangan...". Kini aku nak kenalkan satu lagi blogger yang tersenarai dalam bloglist aku iaitu Wadah Panglima.

Wadah Panglima ni memang satu blog yang aku follow dan dia juga follow blog aku juga. Blog dia ni memang sarat dengan informasi dan isu-isu semasa. Ini membuatkan aku begitu teruja untuk mem"follow" blog dia. Yelah, aku ni kurang sikit baca surat khabar, tapi dengan merujuk kepada blog Wadah Panglima, aku dapat mengetahui isu-isu semasa dan maklumat-maklumat yang mungkin aku tidak tahu.

Wadah Panglima

Korang kat luar sana yang ingin menimba ilmu pengetahuan dan mencari isu-isu semasa yang hangat diperkatakan bolehlah melayari blog ini. Pastinya korang akan mendapat sesuatu yang baru yang mungkin kita tak pernah tahu sebelum ini.

Kepada sesiapa lagi yang nak terpapar blog di dalam bloglist aku bolehlah klik di SINI.



5 comments:

  1. hehe... tq bro. akhirnya tersenarai jugak. sedih ni bro

    ReplyDelete
  2. FAIZ : TERJAH, JANGAN TAK TERJAH..

    RED : SKODENG LER..

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...