Thursday, March 17, 2011

SEGMEN KENALI BLOGGERS BERSAMA AMRY'S BLOG

Entry ini dibuat khas dari permintaan sahabat blogger aku iaitu Khairul Amry atau lebih dikenali sebagai Amry. Beliau adalah pemilik kepada Amry's Blog.

Nama Sebenar :
Fairus Bin Haji Mamat

Nama Glamour Dunia Blog :
Fairus / Fairus Mamat

Kenapa Pilih Nama Glamour Tersebut :
Glamour ke? Takdelah.. Biasa je.

Tempat Kediaman Sekarang :
Bukit Katil, Melaka (kalau melancong kat Melaka bermalamlah disini, katil dah disediakan atas bukit)

Umur :
30 Tahun (muda ke tua ni ha?)

Jantina :
Lelaki (jangan confius.. Taulah ramai juga perempuan nama Fairus)

Status :
Cuba teka.. Dah kahwin lah.. Tapi masih 3 lagi kekosongan.. (orang rumah baca mati aku)

Pekerjaan :
Cuba teka.. Ermm.. Kerajaan... Ermmm.. Muzium... Ermmm... Melaka... Errmm.. Ermm.. Errmm..

Dah Kahwin? Berapa Anak?
Kan dah beritahu tadi.. Masih tiga kekosongan. Anak baru satu. Insyaallah akan ditambah. Rezeki tuhan yang tentukan.

Dah Berapa Lama Dalam Dunia Blogging :
Tahun 2009. Tapi mula bergiat aktif (konon-konon) pada September 2010 (kalau tak silap la)

Niche blog :
Ada yang lahir dari apa yang difikirkan, ada yang suka-suka, ada yang main-main.

Reward / Kejayaan Selama Berada Dalam Dunia Blog :
Takde. Cuma dapat tambah kenalan. (kejayaan juga ni)

Tahap Keterujaan Di Dalam Dunia Blog :
Errmmm... Biasa je. Kadang-kadang teruja juga.



7 comments:

  1. 3 lagi kosong 2.. hehe.. gtau kt bini dier...hah

    ReplyDelete
  2. Owh, dah 30 yer.. ;) Pangkat abg dah ni..he3

    ReplyDelete
  3. AZANA : SSSHHH... DIAM.

    DECREWZ : MESTI TAK CAYA DAH 30 KAN? BIASALAH... AWET MUDA.. :p

    ReplyDelete
  4. SAHROM : YUP... 1981. BUKAN SAJA SEBAYA.. SEBUAYA.. :p

    ReplyDelete
  5. hoyeh!!tq bro sebab support aku. tocei tocei tocei.hehehe...

    ooo...ko tinggal kat kawasan bukit erk...situ memang ada tempat bermalam ker?macam menarik jer...

    pangkat abang ni...ko nak aku panggil ko abang ker?kekeke

    Nanti aku update kat list aku... :)

    ReplyDelete
  6. AMRY : NO PROBLEM BRO..

    MANA ADA.. AKU GURAU JE.. HOTEL2 ATAS BUKIT ADALAH..

    TAKPE.. PANGGIL SAJA "TUAN".. HAHAHA.. GURAU JE.. KO NAK PANGGIL APE IKUT SUKALAH.. TAK KISAH.. :)

    OK.. TQ..

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.