Tuesday, March 22, 2011

PERTANDINGAN AKHIR ADIK-ADIKKU

Adik-adikku Insyaallah Boleh... Tengok tak pertandingan Adik-adikku peringkat akhir malam tadi di TV1? Tak tengok... Isk.. Isk.. Isk... Rugilah kalau tak tengok.

Kalau sesiapa yang tak tahu akan kewujudan rancangan ni, mai sini aku nak habaq (lorat utaralah pulak). Rancangan ini adalah terbitan JAKIM yang mengetengahkan kanak-kanak dalm pertandingan berpidato. Tajuk pidato pulak berkaitan islamik. Subhanallah, sungguh hebat-hebat belaka para peserta cilik ini berpidato. Terasa diri aku yang dah besar panjang ni pun tidak mampu melakukan sedemikian.

Ditambah lagi dengan gaya bahasa dan unsur drama yang bercampur antara serius, lucu dan sedih, ia memang benar-benar hebat dan mengagumkan.

Berikut adalah para pemenang Pertandingan Akhir Adik-Adikku :

Pertama : Adik Amirul Munir

Kedua : Adik Syafiqah Fasiha

Ketiga : Adik Zaid Najmuddin



9 comments:

  1. bagus pertandingan ini..sangat berilmu dan tidak melalaikan para remaja kita

    ReplyDelete
  2. Adik yg gbr last tu handsome dh besor nanti tu...hu3..lari tajuk...:)

    p/s:klik ur HB

    ReplyDelete
  3. SAHROM : BETUL TU.. SERONOK TENGOK ANAK-ANAK CILIK PETAH BERPIDATO.. SARAT DENGAN TEGURAN DAN INFORMASI..

    ReplyDelete
  4. AZZEY : NAMANYA ZAID NAJMUDDIM.. AMAT PETAH BERBICARA.. :)

    ReplyDelete
  5. FAIZ : MEREKA NI BUKAN SETAKAT HEBAT.. TETAPI SANGAT HEBAT..

    ReplyDelete
  6. wow..cam bes je...

    tp da lama x tgok tv...uhhh

    ReplyDelete
  7. AZANA : MEMANG BEST LE.. APESAL LAMA TAK TENGOK TV?

    ReplyDelete
  8. malaz nk trun p blik tv... bek buat2 rajen siap kn esemen..hehe

    ReplyDelete

Komen saja... Jangan segan-segan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...